برگزاری سوگواری شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در فضای مجازی


برگزاری سوگواری شهادت حضرت شاهچراغ (ع) در فضای مجازی

حجت‌الاسلام صفری گرائی گفت: در تعدادی از بقعه های مبارکی که در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرار دارند با مرثیه خوانی و سخنرانی در فضای مجازی مراسم سوگواری حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار می شود.

حجت‌الاسلام «رحیم صفری گرائی»، امروز (دوشنبه 11 اسفند) با تسلیت شهادت حضرت احمد بن موسی (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) سالانه به مناسبت ۱۷ رجب، سالروز شهادت حضرت شاهچراغ (ع) برنامه های متعددی برگزار می کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: امسال نیز به مناسبت این ایام شهادت، تمامی بقاع متبرکه در استان فارس سیاهپوش شده‌ است.

وی اضافه کرد: در تعدادی از بقعه های مبارکی که در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) قرار دارند نیز با مرثیه خوانی و سخنرانی در فضای مجازی مراسم سوگواری حضرت احمد بن موسی (ع) برگزار می شود.

حجت‌الاسلام صفری گرائی با تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسم مذهبی در استان بیان کرد: به علت شیوع موج جدید کرونا در بقاع متبرکه فارس، مراسم حضوری برگزار نخواهد شد و زیارت از این اماکن مذهبی نیز با محدودیت هایی قابل انجام است.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!