ارائه 70 هزار فقره تسهیلات به مددجویان فارس از طریق صندوق «امداد ولایت»


ارائه 70 هزار فقره تسهیلات به مددجویان فارس از طریق صندوق «امداد ولایت»

رحیمی گفت: از زمان ایجاد صندوق «امداد ولایت» در استان فارس 70 هزار فقره تسهیلات در قالب اشتغال، ودیعه مسکن، درمان و... به مددجویان فارس ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) در نخستین همایش سراسری ترویج فرهنگ قرض الحسنه گفت: تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باعث شد تا امروز ولی نعمتان ما از میوه و ثمره آن بهره مند شوند.

استاندار فارس افزود: کمیته امداد در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ... توانسته است در توانمندسازی مددجویان و نیازمندان گام های موثری بردارد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در استان فارس با وحدت و همدلی و هم افزایی در ارکان های نظام و حضور خیران و نیک اندیشان، همچنین تلاش خوب مدیر کل امداد فارس شاهد تحولات خوبی در عرصه اشتغال، مسکن، جهیزیه و ... بوده ایم.

رحیمی تصریح کرد: رسالت اصلی کمیته امداد، ارائه خدمات به نیازمندان است و صندوق «امداد ولایت» در استان فارس با اخذ مجوز از بانک مرکزی و با افتتاح یک شعبه در مرکز استان و 57 باجه در کلیه ادارات کمیته امداد استان آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: تا کنون 70 هزار فقره تسهیلات در قالب اشتغال، ودیعه مسکن، درمان و ... به مددجویان فارس ارائه و همچنین از زمان شروع به کار صندوق تاکنون بیش از 350 هزار فقره افتتاح حساب در این صندوق افتتاح شده است.

استاندار فارس تاکید کرد: با توجه به گستردگی و بعد مسافت شهرستان ها تا مرکز استان پیشنهاد می شود مجوز افتتاح شعب این صندوق در نقاط مختلف استان داده شود تا دسترسی نیازمندان به شعب صندوق تسهیل شود.

وی خواستار معافیت کارمزد بانکی برای وام خیران شد و گفت: خیران از صندوق «امداد ولایت» وام هایی دریافت می کنند که مبلغ این وام ها برای رفع مشکلات نیازمندان در اختیار آنان قرار داده می شود و قسط وام توسط خیران پرداخت می شود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)