فرصت هفت روزه برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شیراز


فرصت هفت روزه برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شیراز

امیری گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شیراز به مدت هفت روز قابل انجام است و از 20 اسفند جاری آغاز خواهد شد و 26 اسفند جاری نیز به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا امیری»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) با اعلام زمان بندی و روش‌های ثبت نام الکترونیک و حضوری انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان شیراز در سال ۱۴۰۰ به خبرنگاران گفت: ثبت نام داوطلبان از ۲۰ اسفند جاری آغاز خواهد شد و 26 اسفند جاری نیز به اتمام خواهد رسید.

فرماندار شهرستان شیراز ادامه داد: داوطلبان در این هفت روز می توانند برای ثبت نام اولیه از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر) اقدام و پس از دریافت کد رهگیری به فرمانداری مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: در روش دیگر داوطلبان می‌توانند به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و کد رهگیری دریافت کنند و از ساعت هشت تا 18 هر روز ثبت نهایی را در فرمانداری شیراز انجام دهند و همچنین امکان انجام تمام امور ثبت نام در فرمانداری شیراز نیز دیده شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز تاکید کرد: در انجام این روند ثبت نام رعایت نکات بهداشتی کرونا در اولویت قرار دارد و مدارک لازم برای ثبت نام شامل ارائه اصل گواهی عدم سو پیشینه است که از تاریخ صدور آن نباید بیش از سه ماه گذشته باشد، اصل و کپی شناسنامه عکس دار،اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا کارت معافیت دائم، یک قطعه عکس سه در چهار جدید، اصل و یک نسخه تصویر مدرک تحصیلی معتبر فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای تا 20 هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای داوطلبان شورای شهرهای بالای 20 هزار نفر جمعیت است.

امیری ادامه داد: همچنین ارائه اصل و کپی گواهی پذیرش استعفای مقامات موضوع ماده ۳۲ قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اصل و تصویر مدرک معتبر ایثارگری برای برخورداری از امتیاز یک مقطع تحصیلی بالاتر ضروری است.

وی تصریح کرد: داوطلبانی که سابقه یک دوره کامل عضویت اصلی را شورا دارند در صورت نامزد شدن در همان حوزه انتخابیه از شرط مدرک تحصیلی معاف خواهند بود.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس