اثربخشی طرح‌های عمران شهری از افتخارات شورای اسلامی پنجم در شیراز است


اثربخشی طرح‌های عمران شهری از افتخارات شورای اسلامی پنجم در شیراز است

موسوی گفت: افزایش بهره وری و اثربخشی طرح‌های عمران شهری در شیراز از افتخارات شورای اسلامی پنجم در شیراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (سه شنبه 12 اسفند) در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه صحن علنی فوق العاده شورای اسلامی شهر شیراز گفت: یکی از موفقیت های شورای اسلامی پنجم در شیراز، اجرای طرح مدیریت هوشمند شهری و ایجاد مرکز پژوهش‌ها بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: از میان بیش از ۱۰۰ پروژه اولویت دار که توسط شورای اسلامی شهر شیراز معرفی شده تا کنون ۱۴ مصوبه اجرایی نشده و به اجرای ۵۰ مصوبه نیز ایراد وارد است.

وی اضافه کرد: از حدود۵۵۰ مصوبه این شورا تا کنون ۳۰۰ مصوبه به تکالیف عمومی شوراها برای شهرداری‌ها تعلق دارد و در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری موضوع فروش املاک نیز مورد توجه قرار گرفته است.

موسوی با اشاره به اهمیت مدیریت شهری و حکمرانی شایسته شهری به عنوان اولویت شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شورای پنجم با توجه و تاکید بر شفافیت و مشارکت مردمی در کنار توزیع عادلانه خدمات، فعالیت‌های شهری را دنبال کرده است.

وی ادامه داد: افزایش بهره وری و اثربخشی طرح‌های عمران شهری در شیراز از افتخارات شورای اسلامی پنجم در شیراز است.

«سعید نظری» نیز در این نشست با ابراز گلایه از عدم توجه دانشگاه ها به طرح‌های مدیریت جامع شهری گفت: عدم توجه دانشگاه‌ها در اجرای طرح‌های مدیریت جامع شهری مانع مهمی به شمار می رود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: متاسفانه علیرغم انعقاد پنج طرح جامع توسط شورای شهر شیراز با دانشگاه‌های بزرگ سراسر کشور، هیچ یک از این دانشگاه‌ها در رفع نیاز شورا اقدامی نکردند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو