مدرسه زمستانه شبهه پژوهی مهدویت برگزار می‌شود


مدرسه زمستانه شبهه پژوهی مهدویت برگزار می‌شود

مدرسه زمستانه شبهه پژوهی مهدویت: نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) با موضوعاتی همچون بررسی روایات یمانی و ادعاهای احمد بصری در خصوص رجعت و تأویلات برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) با همکاری مرکز تخصصی مهدویت، مسجد مقدس جمکران و معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات حوزه علمیه #مدرسه_زمستانه شبهه پژوهی مهدویت: نقد جریان مدعی یمانی (احمد بصری) را برگزار می‌کند.

این مدرسه زمستانه به صورت مجازی روزهای 13 و 14 اسفند ماه برگزار و به شرکت کنندگان در آن گواهی پایان دوره اعطاء می شود.

محورها و استادان این دوره عبارتند از:

بررسی روایات یمانی با تدریس آیت الله نجم الدین طبسی، مهدویت، قائمیت و نیابت با تدریس حجت الاسلام و المسلمین کلباسی، ادعاهای احمد بصری در خصوص رجعت و تأویلات با تدریس حجت الاسلام محمدی هوشیار، جریان شناسی احمد بصری با تدریس حجت الاسلام شهبازیان، ادعاها، روش شناسی و علل گرایش به جریان مدعی یمانی، با تدریس حجت الاسلام نصوری، بررسی حدیث موسوم به وصیت، با تدریس حجت الاسلام حجازی، بررسی انحصار تعداد ائمه و روایات مهدیین با تدریس حجت الاسلام مجتهد سیستانی.

دبیر علمی این مدرسه مجازی نیز با حجت الاسلام علیزاده موسوی است.

علاقمندان به شرکت می توانند از 7 تا 11 اسفندماه با ثبت نام از طریق کانال مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه در ایتا به آدرس: 🌍 Join 🔜 @spasokh یا پیام رسان ایتا به نشانی 🆔 @Admin_spasokh اقدام کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی