برگزاری مسابقه چالش بوسیدن دست پدر به همت کانون سروش آمل


برگزاری مسابقه چالش بوسیدن دست پدر به همت کانون سروش آمل

میرشکار از برگزاری مسابقه «چالش بوسیدن دست پدر» به همت کانون سروش آمل خبر داد و گفت: این مسابقه همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر اجرایی شد.

«حمید رضا میرشکار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برگزاری مسابقه «چالش بوسیدن دست پدر» به همت کانون سروش آمل برای تجلیل از مقام پدر در روز پدر بود که همزمان با سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر اجرایی شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری سروش آمل افزود: در راستای برگزاری مسابقه «چالش بوسیدن دست پدر» عکس یا فیلم های کوتاهی از لحظه بوسیدن دست پدر به شماره همراه کانون ارسال می شد و افرادی هم که پدرشان در قید حیات نبود با فیلم کوتاهی از مزار پدر در این چالش شرکت کردند.

وی تصریح کرد: در کنار چالش « بوسیدن دست پدر» توزیع نان رایگان همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع) به همت کانون فرهنگی هنری سروش آمل و با همکاری خیران و مجموعه فرهنگی مسجد ابوالفضل(ع) برگزار شد.

میرشکار گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن خصایص و ویژگی های اهل بیت(ع) در جامعه از مهمترین وظایفی است که برعهده داریم و در این بین دستگیری از نیازمندان مهمترین خصیصه امام علی(ع) بود که در سالروز ولادتش در این راستا تلاش شد تا توزیع نان رایگان در دستور کار قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون سروش آمل با اعلام اینکه در کنار همه برنامه های فرهنگی و هنری که در ایام رجبیه برگزار شد؛ توزیع نان رایگان یکی از برنامه های مهم است؛ خاطر نشان کرد: توزیع نان رایگان همزمان با میلاد امام علی(ع) و به تأسی از منش مولای متقیان، حضرت علی(علیه السلام) در بین نیازمندان توزیع شد که یکی از فعالیت های مهم کانون سروش آمل است.

میرشکار گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و وجود این مهمان ناخوانده در جامعه، تلاش برای برگزاری برنامه ها در فضای مجازی از برنامه های مهم ما در ایام رجبیه همچون ماههای دیگر است که از جمله پخش مولودی ذاکران اهل بیت (علیهم السلام) در کنار برنامه های فرهنگی بوده است که اشاعه فرهنگ اهل بیتی در این برهه از زمان، در بین نسل جدید بسیار ضرورت دارد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا