توصیه های انجمن پزشکی اسلامی انگلیس برای تزریق واکسن کرونا در ماه رمضان


توصیه های انجمن پزشکی اسلامی انگلیس برای تزریق واکسن کرونا در ماه رمضان

انجمن پزشکی اسلامی انگلیس با انتشار بیانیه ای از مسلمانان خواست تا واکسیناسیون برای پیشگیری از بیماری کرونا در ماه رمضان را در برنامه خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « barkinganddagenhampos»، انجمن پزشکی اسلامی انگلیس با انتشار بیانیه ای از مسلمانان خواست تا واکسیناسیون برای پیشگیری از بیماری کرونا در ماه رمضان را در برنامه خود داشته باشند.

این انجمن با تاکید بر اینکه تزریق واکسن کرونا در ماه رمضان روزه را باطل نمی کند از همه شهروندان مسلمان خواست واکسیناسیون خود را در ماه رمضان ادامه دهند.

در بیانیه منتشر شده از سوی این انجمن آمده است: جوامع محلی ما همچنان به شدت در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند که متأسفانه هنوز هم جان افراد را می گیرد،بنابراین ما من می خواهیم از همه کسانی که این واکسن را تزریق کرده اند تشکر کنیم اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

این بیانیه می افزاید: از آنجا که ما مسلمانان وظیفه داریم زندگی خود بر اساس توصیه های دینی و قرآنی به بهترین شکل ممکن حفظ کنیم و در دوران شیوع کرونا واکسیناسیون موثرترین راه برای جلوگیری از بیماری کرونا است بنابراین به همه شهروندان مسلمان توصیه می کنیم در ماه رمضان هم واکسیناسیون خود را ادامه دهند و افرادی که تا آن زمان واکسن نزده اند از تزریق واکسن در ماه رمضان امتناع نکنند.

انجمن پزشکی اسلامی انگلیس همچنین تاکید کرد: برای انتقال واکسن به جوامع محلی ما تلاش زیادی شده است تا از آسیب پذیرترین افراد محافظت شود پس ما باید کنار هم باشیم و اجازه ندهیم که این پیشرفت در ماه رمضان متوقف شود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان