مسجد «ادمونتون» کلاس های دفاع شخصی برای زنان مسلمان برگزار می کند


مسجد «ادمونتون» کلاس های دفاع شخصی برای زنان مسلمان برگزار می کند

پس از چندین حمله به زنان مسلمان سیاه پوست در ادمونتون کانادا در هفته های اخیز احساس ترس و نگرانی در میان جامعه مسلمانان به وجود آمده است و به همین دلیل مسجد این شهر اقدام به برگزاری کلاس های دفاع شخصی برای زنان مسلمان کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « ctvnews»پس از چندین حمله به زنان مسلمان سیاه پوست در ادمونتون کانادا در هفته های اخیز احساس ترس و نگرانی در میان جامعه مسلمانان این شهر به وجود آمده است.

«نور الهندی»،مدیر روابط عمومی و ارتباطات مسجد «الرشید» ادمونتون در این باره گفت: حمله های چند هفته اخیر به زنان مسلمان سیاه پوست موجب شد تا برای اقدام علیه این گونه اقدامات احساس نیاز کنیم.

وی افزود: پس از این حملات به این نتیجه رسیدیم که تا به هر طریقی که می توانیم این صدا را به گوش مردم و مسئولان شهر ادمونتون برسانیم که دیگر اینگونه برخورد با زنان مسلمان را تحمل نخواهیم کرد.

به گفته الهندی مسئولان جامعه مسلمانان ادمونتون همچنین به فکر برگزاری کلاس های دفاع شخصی برای زنان مسلمان افتاده اند تا آنها از این طریق بتوانند در برابر حملات نژادپرستانه و اسلام هراسانه از خود دفاع کنند.

وی در این باره گفت: ما از مرکز بهداشت «آلبرتا» اجازه گرفته ایم تا کلاس های دفاع شخصی برای زنان را با حضور حداکثر 25 نفر و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشت عمومی برگزار کنیم.

مدیر مسجد الرشید معتقد است که نیاز به برگزاری چنین کلاس هایی ضروری است و شرکت کنندگان در آن به خاطر یادگرفتن راه هایی برای دفاع از خود قدردان خواهند بود.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس