درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای مقابله با اقدامات فاشیستی اسراییل


درخواست فلسطین از جامعه جهانی برای مقابله با اقدامات فاشیستی اسراییل

ریاض المالکی در نشست اتحادیه عرب از جامعه جهانی خواست با اقدامات فاشیستی رژیم اشغالگر قدس مقابله کند.


ریاض المالکی در نشست اتحادیه عرب از جامعه جهانی خواست با اقدامات فاشیستی رژیم اشغالگر قدس مقابله کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الغد، ریاض المالکی، وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی ناقض همه قوانین بین المللی است، گفت این رژیم مرتکب انواع جنایت‌ها علیه ملت فلسطین شده است و جامعه جهانی از اقدامات فاشیستی آن چشم پوشی می‌کند.

بر این اساس، ریاض المالکی در سخنانی در یکصد و پنجاه و پنجمین نشست شورای اتحادیه عرب که به صورت حضوری و با مشارکت وزرای خارجه و رؤسای هیئت‌های نمایندگی کشور‌های عضو این اتحادیه به ریاست قطر به عنوان رئیس دوره‌ای آن برگزار شد، گفت: امیدواریم شاهد انسجام کشور‌های عربی برای تسهیل در دسترسی همگان به واکسن کرونا باشیم.

وی افزود: دخالت سیاسی یا مالی هر طرفی در انتخابات فلسطین را رد می‌کنیم. به پایان اختلافات گروه‌های فلسطینی از طریق برگزاری انتخابات که به سازش منجر می‌شود، خوش بین هستیم. ما خواستار جلوگیری از دخالت رژیم اشغالگر اسرائیل در انتخابات فلسطین هستیم.

المالکی در ادامه تصریح کرد: اسرائیل به نقض همه قوانین بین المللی ادامه می‌دهد. این رژیم مرتکب انواع جنایت‌ها علیه ملت فلسطین شده است در حالی که جامعه جهانی این جنایت‌ها و اقدامات فاشیستی رژیم اشغالگر اسرائیل را نادیده می‌گیرد. ما از جامعه جهانی می‌خواهیم برای جلوگیری از نقض حقوق ملت فلسطین توسط اسرائیل وارد عمل شود.

وزیر خارجه فلسطین خاطر نشان کرد: ما منتظر اقدامات تصحیحی دولت بایدن درباره مسئله فلسطین هستیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا