سورپرایز برای هواداران پرسپولیس ؛ بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار


سورپرایز برای هواداران پرسپولیس ؛ بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار

ابراهیم شکوری ، مدیر اجرایی تیم پرسپولیس گفت : با شهریار مغانلو به توافقات نهایی رسیدیم و منتظریم تا او به تهران بیاید تا قرارداد را امضا کنیم. نوشته سورپرایز برای هواداران پرسپولیس ؛ بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سورپرایز برای هواداران پرسپولیس ؛ بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار

ابراهیم شکوری : منتظریم تا شهریار مغانلو به ایران بیاید تا با او قرارداد امضا کنیم
نویسنده : پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۶:۳۰
سورپرایز برای هواداران پرسپولیس ؛ بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار

ابراهیم شکوری ، مدیر اجرایی تیم پرسپولیس گفت : با شهریار مغانلو به توافقات نهایی رسیدیم و منتظریم تا او به تهران بیاید تا قرارداد را امضا کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ابراهیم شکوری ، معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت.

ابراهیم شکوری درخصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت:

ما کل مبلغ را به حساب بودیمیر واریز کردیم. حتی سود پولش را نیز پرداخت کردیم و حتی ۴۷۵ هزار یورو را تاییدیه داده است و ۳۲ هزار یورو را تاییدیه نداده است و تا زمانی که کل مبلغ را تایید نکند، پنجره باز نخواهد شد. ما نیز با فیفا مکاتبه کردیم و در آخرین نامه ای که فیفا به وکیل بودیمیر زده است، گفته اند که اگر طی ۳ روز درخصوص پول بودیمیر، تاییدیه ندهد، فیفا فرض را بر این می گیرد که پرسپولیس تمام پول را پرداخت کرده است و پنجره باز می شود. امیدواریم هرچه سریع تر پنجره باز شود. چون با تمام مشکلات و کمبود ها توانستیم مبلغ را تهیه کنیم و به حساب ایشان واریز کنیم.

ابراهیم شکوری درخصوص وضعیت شهریار مغانلو گفت:

تا زمانی که قطعی نشود، هیچ صحبتی نمی کنم اما با ایشان صحبت های خوبی انجام دادیم و منتظر این هستیم که به ایران بیاید و مذاکره نهایی کنیم و قرارداد ببندیم.

وی درمورد طلب سوشا مکانی گفت:

ما متعجب شدیم از رای سوشا مکانی. داریم از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می کنیم و در حال مکاتبه هستیم.برای ما باعث تعجب است که همین که ما به صدر رسیدیم، این پرونده های عجیب برای پرسپولیس مشکل ساز شده است. جا دارد از بازیکنان سابق پرسپولیس تشکر کنم که مثل خود من طلب دارند از باشگاه مثل نورمحمدی، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده و خیلی های دیگر. ولی خب در این مقطع حساس که پرسپولیس نیاز به کمک دارد، شکایت نکرده اند. این پول حق آن ها است اما این ها دارند به ما کمک می دهند و زمان می دهند و از آن ها تشکر می کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟