تولد گوساله شش پا در ایرلند شمالی!


تولد گوساله شش پا در ایرلند شمالی!

تولد یک گوساله شش پا در ایرلند شمالی خبرساز شده است.


تولد یک گوساله شش پا در ایرلند شمالی خبرساز شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولد یک گوساله شش پا در ایرلند شمالی خبرساز شد. این گوساله که دارای دو پای اضافی روی پشتش بوده و با وجود این نقص مادرزادی زنده مانده است. در تصاویر منتشر شده این دو پای اضافی که از پشت این حیوان آویزان است دیده می‌شود.

صاحب این گوساله با انتشار تصاویری از آن در فیسبوک از افراد علاقمند خواست تا آمادگی خود را برای نگهداری از این حیوان اعلام کنند. او در این پست نوشت می‌خواهد مطمئن شود که این گوساله با وجود این نقص مادرزادی می‌تواند به زندگی طبیعی خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید

تولد یک گوساله دو سر در اندونزی!

پس از انتشار این تصویر یک انجمن محلی با نام Nut House Hen Rescue که در ارتباط با نجات و حفاظت از طیور فعالیت می‌کند با این کشاورز تماس گرفت. این پشت پس از انتشار در فیسبوک در مدت ۲۴ ساعت بیش از ۴۹۰۰۰ نفر بازدیدکننده داشت و بیش از صد کامنت دریافت کرد.

تولد گوساله شش پا در ایرلند شمالی!

یک سخنگوی این انجمن در این باره گفت از آنجا که این کشاورز تجربه‌ای برای نگهداری این گوساله با این شرایط خاص ندارد درخواستی را در فیسبوک ارائه کرد و انجمن ما در این باره اقدام کرد. این سخنگو اضافه کرد که محلی برای نگهداری این حیوان انتخاب شده، اما از بیان جزئیات محل نگهداری آن خودداری کرد.

تولد گوساله شش پا در ایرلند شمالی!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان