ایستادگی در مقابل جریان‌های ضدانقلاب، افتخار مردم آذربایجان‌غربی است


ایستادگی در مقابل جریان‌های ضدانقلاب، افتخار مردم آذربایجان‌غربی است

ارومیه- ایرنا- رییس قوه قضاییه گفت: آذربایجان‌غربی افتخارات بزرگی را در طول تاریخ خود دارد که سلحشوری، ایستادگی و مقاومت در مقابل جریان‌های ضدانقلاب از مهمترین افتخارات مردم این استان است.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در بدو ورود به ارومیه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امنیت امروز منطقه، مرهون زحمات سرداران و سربازان غیور این مرز و بوم است که مردانه ایستاده و همواره افتخارآفرینی کرده اند.

وی ادامه داد: سفر به آذربایجان‌غربی باید زودتر از این اتفاق می‌افتاد که به دلیل شرایط کرونایی کمی تاخیر پیش آمد ولی با هدف بررسی وضعیت قضایی استان، امروز، میهمان مردم این خطه از کشور هستیم.

رییس قوه قضائیه افزود: دیدار با مدیران استانی و همکاران قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله برنامه‌های این سفر است تا مشکلات و مسائل استان به دقت بررسی شود.

حجت الاسلام رییسی بیان کرد: قبل از سفر به استان، تیم ٢٧ نفره اعزامی از تهران به تمام نقاط آذربایجان‌غربی سفر کرده و مشکلات و مسائل را بررسی و احصا کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مسائل احصا شده در جلسه نهایی امروز بررسی می‌شود و تا جایی که امکان دارد، در این استان نتیجه‌گیری خواهد شد و در صورت لزوم به مرکز ارسال می‌شوند.

به گزارش ایرنا، رییس قوه قضاییه در سفری یکروزه به ارومیه سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا