49 واحد صنفی به‌دلیل رعایت‌نکردن پروتکل بهداشتی در شوط پلمب شد


49 واحد صنفی به‌دلیل رعایت‌نکردن پروتکل بهداشتی در شوط پلمب شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار چالدران گفت: امسال 49 واحد صنفی در این شهرستان به دلیل رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مربوط به بیماری کووید 19 پلمب شده است.

حسن عبداللهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:همچنین امسال، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و نیروی انتظامی به صاحبان ۲۶۵ واحد صنفی در خصوص رعایت موارد بهداشتی مربوط به کرونا تذکر دادند.

وی اضافه کرد: در صورت عدم رعایت موارد بهداشتی و افزایش تجمع‌ها، محدودیت‌های سخت که برای فضای کسب و کار در آستانه عید بسیار نامناسب است، اعمال خواهد شد.

فرماندار شوط اظهار کرد: صاحبان ۷۵ درصد واحدهای صنفی شوط دستورالعمل‌ها و پروتکل بهداشتی را رعایت می‌کنند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

عبداللهی از اجرای طرح "ناظران سلامت" با همکاری اعضای جوان و داوطلبان در قالب مشارکت با شبکه بهداشت و درمان خبر داد و گفت: در این طرح، ضمن بازرسی از اصناف، تذکر لسانی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان تشدید می شود.

شوط در وضعیت آبی کرونایی قرار داشت ولی طی ۲ هفته متوالی به زرد و نارنجی تغییر وضعیت داد؛ هم اکنون وضعیت این شهرستان در حالت زرد است.

این شهرستان در شمال آذربایجان غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط