استاندار کردستان: معتادان متجاهر در ایام عید جمع‌آوری شوند


استاندار کردستان: معتادان متجاهر در ایام عید جمع‌آوری شوند

استاندار کردستان گفت: برای کاهش سرقت و آسایش شهروندان در ایام عید نوروز، باید تمامی معتادان متجاهر جمع‌آوری شوند.

به گزارش خبرآنلاین ار کردستان : بهمن مرادنیا در چهارمین قرارگاه استانی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی کردستان، ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در راستای تأمین نظم و امنیت عمومی در سطح استان اظهار داشت: حفظ امنیت پایدار و کاهش وقوع جرائم و سرقت در گرو تعامل مردم و تمامی دستگاه‌هاست.

وی با تأکید بر اینکه باید پیشگیری از وقوع جرم و مبارزه با سرقت همواره از اولویت‌های پلیس استان باشد، گفت: براساس گزارشات دریافتی، اکثر سرقت‌های رخ داده در کردستان مربوط به سرقت‌های خرد و عمدتاً تجهیزات مخابراتی و شرکت برق بوده و باید مردم نیز همانند مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان، خود را مسئول حفاظت از بیت‌المال بدانند.

استاندار کردستان با بیان اینکه جلب اعتماد و مشارکت بیشتر مردمی می‌تواند گامی اساسی برای کاهش جرایم و پیشگیری از سرقت باشد، تصریح کرد: باید وقوع سرقت و سرقت از اموال عمومی ادارات سطح استان به حداقل برسد، در غیراین‌صورت خود مسئولان و نیروهای دستگاه‌ها پاسخ‌گو باشند.

وی جلوگیری از خرید و فروش مال مسروقه و کنترل و نظارت بر فعالیت کسانی که اجناس دزدی را خریداری می‌کنند، را جزو برنامه‌های اولویت‌دار پلیس خواند و یادآور شد: پیشگیری از جرم تنها وظیفه نیروی انتظامی نیست و همه دستگاه‌ها باید برای پیشگیری از وقوع جرم به این نهاد کمک کنند.

مرادنیا در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سال جدید، تجمع معتادان در محلی خاص را منشا وقوع جرایم خرد و کلان دانست و تأکید کرد: برای کاهش سرقت و آسایش شهروندان در ایام عید نوروز، باید تمامی معتادان متجاهر جمع‌آوری شوند.

استاندار کردستان خواستار مشارکت بیشتر مردم در راستای مقابله و اطلاع به موقع محل تجمع و پاتوق معتادان به پلیس شد و تأکید کرد: باید همه با هم برای حفظ امنیت و آسایش کنونی تلاش کنیم.

۴۶

کد خبر 1492216

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش