اجرای سند تحول نظام آموزشی به تحقق ایده ها در کشور کمک می‌کند


اجرای سند تحول نظام آموزشی به تحقق ایده ها در کشور کمک می‌کند

یزد - ایرنا- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش سند تحول بنیادین نظام آموزشی کشور را مایه افتخار دانست و گفت: در صورت تمرکز در آن ، آرزوهای مورد نظر در عرصه تعلیم و تربیت تحقق پیدا می کند.

به گزارش ایرنا محمود امانی چهارشنبه شب در شورای آموزش و پرورش یزد با بیان اینکه در این صورت رشد افراد در عرصه های دینی ، اخلاقی، علمی و فناوری ، سیاسی ،اعتقادی و هنری اتفاق می افتد، افزود: با توجه به اینکه سند تحول بنیادین برای اجرا به خود معلمان واگذار شد ، براساس شرایط منطقه ای اجرا می شود.

وی اظهار کرد: ارزانترین راه برای بهبود و ارتقای تمامی شاخص های اجتماعی نهاد آموزش پرورش است ،اگر به این مساله توجه شود در این صورت همه موارد به خوبی در کشور اجرا می شود.

وی یادآور شد: مجموعه صفات نیکی که افراد آرزومند آن هستند، در دوره تحصیل به دانش آموزان از طریق مدرسه ارایه می شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش ادامه داد: اگر به آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین آن توجه شود در آینده اتفاق های بسیار خوبی رقم می خورد و هزینه های اجتماعی هم ندارد.

وی تصریح کرد: مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله می تواند در این عرصه خدمت رسانی کند و صاحب مدرسه هم مردم هستند لذا در سند تحول بنیادین به این مساله کاملا توجه شد.

وی اضافه کرد: یزد در اجرای طرح بوم و سند تحول بنیادین جزو مناطق برتر است و این ظرفیت در آن وجود دارد که علاوه بر خدمت به تمامی دانش آموزان استان به دانش آموزان کشور هم خدمت رسانی کند.

به گفته امانی شورای آموزش و پرورش یزد با حضور موثر، مثبت و فعال استاندار برگزار می شود و فضای بسیار صمیمی با همکاری و هم افزایی خوبی در شورا حاکم است.

محمدعلی طالبی استاندار یزد هم در این نشست گفت: با توجه با همکاری و همدلی که در شورای آموزش و پرورش استان وجود دارد فعالیت‌های بسیار خوبی هم انجام که برخی از طرح های شورا در کشور اجرا شد.

وی افزود: بخشی از تصمیم اتخاذ شده در شورا نیازمند ابلاغ شرح و وظایف بیشتری است که درخواست می شود نسبت به واگذاری و گسترش حیطه کاری شورای آموزش و پرورش در استان‌ها اقدام لازم صورت گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا