جشن ازدواج 40 زوج در مهریز برگزار شد


جشن ازدواج 40 زوج در مهریز برگزار شد

یزد- ایرنا- جشن ازدواج 40 زوج جوان مهریز در راستای کنگره چهار هزار شهید استان یزد چهارشنبه‌شب در آیینی با حضور جمعی از مسوولان و خانواده‌های این زوج‌ها با رعایت نکات بهداشتی در سالن هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رضا زارع‌زاده فرماندار مهریز در این آیین گفت: یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب اسلامی، فراهم سازی شرایط ازدواج آسان و تداوم نسل سالم و صالح است که همه دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه تلاش کنند.

سرهنگ علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز گفت: ایران دارای پیشینیه تاریخی قوی و متمدنی است و فرهنگ اصیل اسلامی نزد ماست و نیازی به فرهنگ فاسد و رو به انحطاط غربی نداریم و باید بهترین شرایط برای ازدواج آسان و علوی جوانان فراهم شود.

حجت‌الاسلام علی غروی از کارشناسان مذهبی نیز در این آیین گفت: امروز اخلاق گوهر گمشده‌ای است که در خانواده‌های کم‌رنگ شده و این در حالی است که اصل حاکم بر خانواده اخلاق، مودت، محبت و عاطفه است که به صورت غریزی در وجود همه انسان‌ها قرار دارد .

حجت‌الاسلام حسین کریمی مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در حاشیه این مراسم کتاب رازهای تسخیر قلب همسر را برای استفاده زوج های جوان معرفی کرد.

اجرای گروه سرود رهپویان حرم، مولودی خوانی، اهدای جوایز و تبرکی از آستان قدس رضوی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !