مراکز نیکوکاری البرز کار جمع آوری کمک های مردمی را آغاز کردند


مراکز نیکوکاری البرز کار جمع آوری کمک های مردمی  را آغاز کردند

کرج - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره ) البرز از آغاز فعالیت مراکز جمع آوری کمک های مردمی در قالب جشن نیکوکاری و مهرورزی دفاتر کمیته امداد این استان خبر داد.

محمد محمدی فرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشن نیکوکاری دراجرای دهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در آستانه سال نو اجرایی شده است.

وی اضافه کرد که با توجه به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا پایگاه‌های شهری دایر نمی‌شود ، جمع آوری کمک های مردمی ازطریق مراکز خیریه صورت می گیرد.

محمدی فرد خاطرنشان کرد که سال گذشته نیز رقمی معادل ۲۵ میلیارد تومان کمک نقدی و کالا در آیین ملی جشن نیکوکاری در البرز جمع آوری شد.

وی افزود : خیران در طول سال می‌توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت‌های غیر نقدی درزمینهٔ پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید، ساخت و ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و فرهنگی و تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده‌دار شوند.

محمدی فرد بیان داشت: مردم نوعدوست و خیرین می توانند کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به برگزاری مهر چه پرشورتر جشن نیکوکاری امسال با محوریت مرحله نهم رزمایش مواسات و همدلی واریز کنند.

اکنون بیش از ۲۷هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد