فاز اول باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان تکمیل می‌شود


فاز اول باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان تکمیل می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به نابه‌سامانی‌های اقتصادی در کشور، گفت: برای تکمیل پروژه‌ باغ‌موزه دفاع‌مقدس دستگاه‌های مرتبط تلاش کنند.

فتح‌الله حقیقی شامگاه دیروز (۱۳ اسفندماه) در جلسه هیئت امنای باغ‌موزه دفاع‌مقدس، اظهار کرد: هر چند شیوع ویروس کرونا از لحاظ اقتصادی همه کشورها را در تنگنا قرار داد ولی در استان زنجان طی این مدت حرکت‌های خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس در چنین شرایط اقتصادی باید اولویت‌بندی کنیم، تصریح کرد: سعی می‌کنیم فاز اول این پروژه را با تامین اعتبار مورد نیاز و با کمک مسئولان کشوری و استانی تکمیل کنیم.

حقیقی با اشاره به اقدامات قابل قبول صورت گرفته از طرف دستگاه‌های مرتبط برای برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ استان در سال آینده و پیشرفت قابل توجه‌ای که ساخت سریال شهید شهریاری داشته است، گفت: اگر زنجان در مدیریت و کنترل بیماری کرونا خوب عمل کرده، هزینه‌های زیادی را به جان خریده و به همین دلیل است که پروژه‌های عمرانی در استان با تاخیر به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول با بیان اینکه قبلاً ۷۲ تخت آی.سی.یو در بیمارستان‌های استان موجود بود که در حال حاضر با همه‌گیری ویروس کرونا، ۷۰ تخت به این مجموعه اضافه شده است، عنوان کرد: ۵۱ تخت نیز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

شهردار زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه برای تکمیل پروژه سبزه‌میدان ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، اظهار کرد: برای سال آینده ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار برای باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان در نظر گرفته شده، هرچند این میزان اعتبار در کمیسیون‌های شورا بررسی نشده است.

حبیب‌الله ملایی‌یگانه با اشاره به اینکه طبق بودجه امسال، یک میلیارد تومان برای خرید اقلام عمرانی برای پروژه باغ‌موزه دفاع‌مقدس زنجان اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: امسال جمع پروژه‌های عمرانی شهرداری به ۱۱۰۰ میلیارد تومان رسید اما با این اوصاف پروژه‌های مثل سبزه‌میدان، تقاطع ‌غیرهم‌سطح امام حسن مجتبی (ع) تکمیل نشده و نیمه‌کاره مانده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا