جشن نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری آغاز شد


جشن نیکوکاری در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

شهرکرد -ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال وبختیاری گفت: همزمان با سالگرد تاسیس کمیته امداد امام و آغاز هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه با هدف جمع‌آوری کمک برای خانواده‌های نیازمند در سطح استان آغاز شد.

علی ملکپور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی۱۵۳ پایگاه شامل مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مستقر در میعادگاه‌های نماز جمعه و ادارات کمیته امداد امام در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمکهای مردمی در سطح شهر و همچنین مدارس ممنوع است و خیرین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۱*۸۸۷۷* برای اهدای کمک‌های مردمی به نیازمندان با استفاده از گوشی تلفن همراه می‌توانند در این جشن شرکت کنند.

ملکپور با اشاره به اینکه سال گذشته ۹۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در جشن نیکوکاری در قالب کمک‌های نقدی و کالایی برای نیازمندان جمع‌آوری شد، پیش‌بینی کرد، امسال ۱۰۰ میلیاردریال کمک مردمی جمع‌آوری شود.

وی به آغاز جمع‌آوری کمکهای مردمی از اول بهمن‌ماه اشاره کرد و گفت:تاکنون ۹۰ درصد پیش‌بینی انجام شده محقق شده است و پیش‌بینی می‌شود تا ۲۱ اسفندماه بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شود.

به گفته وی، کمک‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، ۳۹ هزار خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار نفر در استان زیرپوشش خدمات این نهاد حمایتی قرار دارند، که ۶۰ درصد افراد زیرپوشش این نهاد زنان سرپرست خانوار هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی