قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد


قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد

گجت نیوز قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 چند هفته پس از معرفی مشخص شد. قیمت نسل جدید اوتلندر با وجود تمام تغییرات و امکانات جدید فقط 900 دلار نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است. شرکت ژاپنی میتسوبیشی مدتی قبل از نسل جدید اوتلندر به عنوان کراس اوور محبوب خود پرده برداشت و به تازگی نیز جزئیات قیمتی... نوشته قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد اولین بار...

قیمت میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ چند هفته پس از معرفی مشخص شد. قیمت نسل جدید اوتلندر با وجود تمام تغییرات و امکانات جدید فقط ۹۰۰ دلار نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است.

شرکت ژاپنی میتسوبیشی مدتی قبل از نسل جدید اوتلندر به عنوان کراس اوور محبوب خود پرده برداشت و به تازگی نیز جزئیات قیمتی تیپ‌های مختلف آن را اعلام کرد. بر اساس جزئیات منتشر شده، قیمت این خودرو در تیپ پایه و محرک جلوی ES بدون در نظر گرفته هزینه حمل ۱۲۰۰ دلاری تا مقصد حدود ۲۵ هزار و ۷۹۵ دلار است که نسبت به قیمت پایه ۲۴ هزار و ۸۹۵ دلاری نسل قبل فقط ۹۰۰ دلار افزایش پیدا کرده است. تیپ پایه میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ به شکل استاندارد از امکاناتی چون نمایشگر ۸ اینچی سیستم اطلاعاتی سرگرمی در کنار مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده نظیر کاهش برخورد جلو، هشدار نقاط کور و ترمز اضطراری عقب بهره می‌برد.

قیمت تیپ‌های مختلف میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شدقیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد

قیمت تیپ SE نسل جدید اوتلندر نیز ۲۸ هزار و ۸۴۵ دلار در نظر گرفته شده است که این مدل با حفظ امکانات قبلی از سیستم‌هایی چون سیستم دید چند نمایی، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، جلوگیری از خروج از خط، سنسورهای پارک جلو و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی بهره می‌برد.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شدقیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد

همچنین این تیپ از گرم‌کن صندلی‌های جلو، گرم‌کن آینه‌های جانبی، نمایشگر ۹ اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با ناوبری، شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و پورت‌های USB عقب نیز برخوردار است. مشتریان برای این تیپ می‌توانند یک پکیج تکنولوژی با قیمت ۲۳۰۰ دلار را سفارش دهند که شامل سانروف پانورامیک، صفحه آمپر دیجیتالی و سیستم صوتی Bose می‌شود.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شدقیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد

تیپ SEL به عنوان بالاترین تیپ میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ حدود ۳۱ هزار و ۹۴۵ دلار قیمت دارد و این خودروسازی ژاپنی برای تیپ SEL خود امکاناتی چون تودوزی چرمی، کنترل تهویه ۳ منطقه‌ای، تنظیم برقی ۴ جهته صندلی شاگرد، حافظه تنظیمات صندلی راننده و گرم‌کن صندلی‌های عقب در نظر گرفته است. همچنین مشتریان می‌توانند برای این تیپ پکیج ۲۷۰۰ دلاری تورینگ را سفارش دهند که آپشن‌هایی چون نمایشگر سربالای ۱۰.۸ اینچی، گرم‌کن غربیلک فرمان و آفتاب‌گیر درهای عقب را به این خودرو اضافه می‌کند.

قیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شدقیمت میتسوبیشی اوتلندر 2022 مشخص شد

تمام تیپ‌های میتسوبیشی اوتلندر ۲۰۲۲ فقط از یک موتور ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برند که قدرت تولیدی آن توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این پیشرانه که از نیسان روگ جدید قرض گرفته شده می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۱ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ نیوتن‌متری را ارائه دهد. همچنین مشتریان با صرف هزینه ۱۸۰۰ دلاری می‌توانند برای تمام تیپ‌های این خودرو سامانه چهارچرخ محرک را سفارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس