نکونام و استقلال به عدد 5 رسیدند


نکونام و استقلال به عدد 5 رسیدند

جواد نکونام برای پنجمین بار به عنوان سرمربی باید مقابل تیم اسبقش یعنی استقلال صف‌آرایی کند؛ او هیچ وقت بازنده این جدال نبوده است.

به گزارش مشرق، استقلال در یکی از مهمترین بازی‌های هفته هفدهم لیگ برتر باید روز شنبه از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان برود. این دیدار در حالی به انجام می‌رسد که ۲ تیم در جدول با یکدیگر همسایه هستند.

استقلال با ۲۷ امتیاز تیم سوم جدول است و فولاد با ۲۶ امتیاز در رده چهارم حضور دارد و در تعقیب آبی‌پوشان است. یک بازی ۶ امتیازی که می‌تواند تکلیف خیلی چیزها را مشخص کند. در این مسابقه جواد نکونام یک بار دیگر مقابل تیم محبوبش باید قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

اعلام برنامه هفته‌های هجدهم، نوزدهم و بیستم لیگ برتر فوتبال

این پنجمین دوئل رسمی و لیگ برتری نکونام و استقلال است. شماره ۶ اسبق آبی‌ها در لیگ هجدهم با نساجی و در لیگ نوزدهم و بیستم با فولاد خوزستان در قامت یک سرمربی به مصاف آبی‌پوشان تهرانی رفته که ماحصل آن ۲ تساوی و ۲ برد بوده است. نکونام تا به حال در مقابل استقلال شکستی را پذیرا نشده و در ۲ بازی اخیر ۱۰۰ درصد امتیازات را مقابل این تیم به دست آورده است.

اولین جدال نکونام و استقلال در لیگ هجدهم بود. تیم وینفرد شفر به قائمشهر و ورزشگاه شهید وطنی آمد تا در برابر نساجیِ تازه لیگ برتری شده‌ی جواد نکونام صف‌آرایی کند. دیداری که در پایان ۹۰ دقیقه گلی در بر نداشت و با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد. در نیم‌فصل دوم نکونام روی نیمکت نساجی حضور نداشت.

در نوزدهمین دوره لیگ برتر نکونام هدایت فولاد خوزستان را به عهده گرفت. تیم او خیلی زود و در هفته دوم به ورزشگاه آزادی رفت تا مقابل استقلالِ آندره‌آ استراماچونی دیدار کند. این مسابقه در نیه اول گلی نداشت اما در آغاز نیمه دوم آبی‌پوشان به گل رسیدند. با این حال این پایان کار نبود. امیرحسین باقرپسند در دقیقه ۹۵ گل تساوی‌بخش فولاد را به ثمر رساند تا نکونام بازنده دوئل با مرد ایتالیایی نباشد.

اولین بازی بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر و پس از تعطیلی چند ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، جدال بین نکونام و فرهاد مجیدی بود. دیداری که در آن استقلال ۹ نفره شد و فرهاد مجیدی هم از کنار زمین توسط سید مهدی سید علی اخراج شد. در آن بازی هم استقلال توسط روزبه چشمی به گل نخست دست پیدا کرد اما موسی کولیبالی و مجتبی نجاریان، ورق را برگرداندند و بار دیگر فولاد با وجود دریافت گل اول از استقلال به برتری رسید.

آخرین رویارویی نکونام و استقلال پیش از بازی روز شنبه در هفته دوم لیگ بیستم بود. این بار به جای فرهاد مجیدی، محمود فکری روی نیمکت تیم تهرانی نشسته بود. این بار هم استقلال گل اول را به ثمر رساند. وریا غفوری توپ را به تور چسباند اما تیم نکونام برای سومین بار کامبک زد و این بار نوبت به فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا رسید تا باخت را به برد تبدیل کنند. بعد از پایان بازی محخمود فکری واژه عجیب و زشتی را خطاب به فولادی‌ها به کار برد که جنجال زیادی را به وجود آورد.

و حالا پنجمین سکانس نکونام و استقلال. او تا به حال به آبی‌ها نباخته و ۲ بار آنها را شکست داده است. نکونام هیچوقت زننده گل اول نبوده اما همیشه گلِ آخر را زده و سه بار هم موفق به زدن کامبک شده است. این بار چه اتفاقی رخ می‌دهد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی