گوشی Redmi Note 10 Pro از طریق مشخصات روی جعبه آن لو رفت


گوشی Redmi Note 10 Pro از طریق مشخصات روی جعبه آن لو رفت

رسانه کلیک – تاکنون اخبار بسیاری درباره محصول پیشروی شرکت شیائومی یعنی گوشی Redmi Note 10 Pro منتشر شده است. حال اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفته است. طبق اخبار منتشر شده درباره سری نوت 10 شیائومی، مدل پایه ای این خانواده قرار است از یک صفحه نمایش امولد 6.43 اینچ، پردازنده اسنپدراگن 678 و […] نوشته گوشی Redmi Note 10 Pro از طریق مشخصات روی جعبه...

رسانه کلیک – تاکنون اخبار بسیاری درباره محصول پیشروی شرکت شیائومی یعنی گوشی Redmi Note 10 Pro منتشر شده است. حال اطلاعات بیشتری در دسترس قرار گرفته است.

طبق اخبار منتشر شده درباره سری نوت ۱۰ شیائومی، مدل پایه ای این خانواده قرار است از یک صفحه نمایش امولد ۶.۴۳ اینچ، پردازنده اسنپدراگن ۶۷۸ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری در کنار سرعت شارژ ۳۳ وات استفاده کند. حال یک یوتیوبر هندی تصویری از جعبه گوشی Redmi Note 10 Pro منتشر کرده است که مشخصات کلیدی این محصول مورد انتظار را به نمایش می‌گذارد. این کاربر ادعا می‌کند که محصول مورد بحث را از یک منبع نا مشخص دریافت کرده است. طبق این تصویر، مشخص شد که دوربین سلفی محصول فوق در حفره ای بالا و مرکز نمایشگر قرار گرفته است. درباره دیگر مشخصات این محصول می‌توان به دارای بودن یک صفحه نمایش امولد ۶.۵۳ اینچ با رزولیشن +Full HD، پردازنده اسنپدراگن ۷۳۲، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر همراه با سرعت شارژ ۳۰ وات و حسگر اثر انگشت در کنار آن اشاره کرد.

البته هنوز مشخص نیست که مدل پرو از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند یا لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی، اما این احتمال وجود دارد که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی فقط در مدل پرو مکس قرار بگیرد. این یوتیوبر همچنین ادعا می‌کند که احتمالاً نوت ۱۰ پرو همراه با فناوری ارتباطی 5G عرضه شود. همچنین گفته می‌شود این محصول همراه با جک هدفون و سنسور مادون قرمز به بازار عرضه خواهد شد. برچسب قیمتی محصول فوق ۲۷۲ دلار اعلام شده است و در سه مدل ۶/۶۴، ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت همراه با رنگ های آبی، مشکی و برنزی عرضه خواهد شد. گفته می‌شود مشخصات سخت افزاری مدل پرو مکس بسیار از کاربران را شگف زده خواهد کرد.

شیائومی قصد دارد تا فردا طی یک مراسم بطور مجازی از سری جدید نوت ۱۰ خود رونمایی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش