تیم شهر خودرو در مسیر نقل و انتقالات


تیم شهر خودرو در مسیر نقل و انتقالات

تیم شهر خودرو در آستانه واگذاری مهاجم خود و در اختیار گرفتن یک مدافع و یک مهاجم از تیم‌های دیگر فوتبال است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال شهر خودرو خراسان با شدت گرفتن نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال در آستانه واگذاری مهاجم خود و در اختیار گرفتن یک مدافع و یک مهاجم از تیم‌های دیگر است.

هفته گذشته باشگاه فوتبال شهر خودرو خراسان اعلام کرد که در راستای تقویت تیم شهر خودرو در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، دو بازیکن به جمع بازیکنان این تیم اضافه کرده است.

شهر خودرو که پیش‌تر "یوسف وکیا" را به خدمت گرفته بود با "حسام پورهاشم" مدافع چپ گل‌گهر سیرجان و "مهرداد بایرامی" مهاجم نساجی مازندران قراردادی به مدت یک فصل و نیم امضا کرد.


در ادامه روند نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر هم مسئولان باشگاه گل‌گهر سیرجان با ارسال نامه‌ای رسمی به باشگاه شهرخودرو خواستار جذب مهاجم این تیم یعنی "امین قاسمی نژاد" در نیم فصل دوم شدند.


قائم مقام باشگاه شهر خودرو و سرمربی این تیم نیز به باشگاه سیرجانی اعلام کرده‌اند آن‌ها برای جذب قاسمی‌نژاد باید ۳۰ میلیارد ریال بابت رضایتنامه به این تیم بپردازند به علاوه این که یکی از بازیکنان خط میانی خود را روانه شهر خودرو کنند.

اکنون که رفتن قاسمی‌نژاد تا حدی قطعی شده دومینوی تغییرات به راه افتاده و حرف و حدیث‌هایی مبنی بر حضور "پیمان میری" مهره تاثیرگذار و گلزن مس کرمان به شهر خودرو مطرح شده است هرچند برخی منابع خبری، جذب میری را دور از انتظار دانسته‌اند.

در حال حاضر تیم شهر خودرو خراسان با پنج برد، چهار تساوی، هفت باخت و ۱۹ امتیاز در رده ۱۲ جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی