87 فضای آموزشی در گیلان در حال ساخت است


87 فضای آموزشی در گیلان در حال ساخت است

زارع از ساخت 48 فضای آموزشی، تربیتی، ورزشی و پرورشی با مشارکت خیران در استان گیلان خبر داد و گفت: 87 فضای آموزشی در گیلان در حال اجرا و ساخت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « ارسلان زارع» امروز(پنج‌شنبه، 14 اسفند) در مراسم افتتاح مدرسه شهید حسن حجتی رشت که با حضور «حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد ضمن اشاره به مشارکت خیران در امر ساخت مدارس عنوان کرد: برای انجام چنین کارهایی تلاش‌های زیادی در راستای اهداف بلند نظام برداشته می‌شود و دولت هم افتخار دارد که در استان گیلان منشا خدمات ارزشمندی در ابعاد گوناگون به ویژه در بحث تکمیل و احداث فضاهای آموزشی باشد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در حال حاضر چیزی حدود 87 فضای آموزشی در حال اجرا در گیلان داریم اذعان کرد: علاوه بر این‌ها و طبق آمارهایی که داریم تعداد 48 فضای آموزشی، تربیتی، ورزشی و پرورشی با مشارکت خیران در استان گیلان در حال انجام و ساخت است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه تعدادی از این واحدهای آموزشی و پروژه‌ها تا قبل از آغاز سال تحصیلی در گیلان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند اذعان کرد: طبق آمارهای موجود 325 خیر گیلانی 339 فضای آموزشی را در گیلان ساختند

نماینده عالی دولت در استان گیلان تلاش‌ها و اقدامات خداپسندانه جامعه خیران را شایسته تقدیر خواند و اظهار داشت: امیدواریم این کار بزرگ که در راستای توسعه و پیشرفت کشور است همچنان ادامه پیدا کند و شاهد استمرار حضور خیران در ساخت فضاهای آموزشی باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه مهمترین رکن توسعه هر جامعه‌ای منابع انسانی آن است اذعان کرد: بدون شک این منابع از بستر مدرسه به تعالی رسیده و تامین بستر آموزش و یادگیری از محیط های آموزشی تحقق پیدا می‌کند بنابراین آرزو می‌کنیم تمام کشورمان از برکات انقلاب بهره‌مند باشند.

«میرمسعود ابوالقاسمی» نیز در این مراسم با بیان اینکه ساختمان نخستین مدرسه آموزشی نوین در سال 1278 پیش از انقلاب مشروطیت در رشت تأسیس شد افزود: تشکیلات مجمع خیران مدرسه‌ساز گیلان در امر تحقق رسالت خود شتابی فزاینده پیدا کرده است و مجموعه استان هم از این نهاد خیریه کمک و پشتیبانی به عمل می‌آورند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان گیلان ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه آموزش و پرورش استان و نهاد نوسازی مدارس خاطرنشان کرد: مایه خرسندی و مباهات است که امروز تمام پروژه‌های مردمی احداث فضاهای آموزشی و پرورشی در گیلان مورد حمایت مسئولان استان قرار گرفته و آرزو می‌کنیم از این رهگذر میراثی جاودان باقی بماند.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس