افزایش وزش باد و بارش پراکنده برف و باران در خراسان رضوی


افزایش وزش باد و بارش پراکنده برف و باران در خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از افزایش سرعت وزش باد و بارش پراکنده برف و باران در خراسان رضوی خبر داد.

آیدا فاروقی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از امروز بعدازظهر ۱۴ اسفندماه به بعد، به تدریج افزایش سرعت و وزش باد را داریم. به تناوب این وضعیت تا شنبه صبح در برخی از مناطق همچنان ادامه دارد، به طوری که طی این مدت وزش باد شدید برای مناطقی از استان پیش‌بینی می‌شود که احتمال آسیب به سازه‌های موقت وجود دارد.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: همچنین از امروز بعدازظهر، از سمت شمال استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود. طی ساعات پایانی امشب بارش‌های پراکنده باران به خصوص در شمال غرب و دامنه‌های هزار مسجد دور از انتظار نیست.

فاروقی افزود: برای فردا بعدازظهر به بعد، مجددا آغاز بارش را در سطح استان خواهیم داشت که از سمت غرب استان بارش‌ها آغاز می‌شود و به تناوب تا شنبه ادامه دارد. در آغاز بارش‌ها به صورت رگباری، با احتمال رعد و برق و رخداد تگرگ است.

وی بیان کرد: طی ساعات پایانی جمعه شب و اوایل صبح شنبه بارش در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود.

فاروقی در خصوص کاهش دما گفت: کاهش دما در روز جمعه خیلی پیوسته نیست. در بعضی مناطق افزایش و در بعضی مناطق کاهش دما داریم، ولی کاهش نسبی دمای هوا برای روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در رابطه با وضعیت آلودگی هوا افزود: امروز به دلیل اینکه مقداری گرد و خاک برای بعدازظهر داریم، می‌توان گفت که در بعضی از مناطق، افزایش آلاینده‌ها را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: وضعیت کیفیت هوای شهر مشهد، فردا بعدازظهر به بعد در شرایط سالم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس