فروش با سود کم؛ استراتژی اصناف برای جایگزینی نمایشگاه بهاره


فروش با سود کم؛ استراتژی اصناف برای جایگزینی نمایشگاه بهاره

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: به جای نمایشگاه بهاره، طرحی با عنوان فروش با سود کم توسط اصناف برگزار می‌شود.

سید محمود موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: اصناف در دوره شیوع کرونا آسیب بسیار زیادی متحمل شدند، به‌ طوری که در اسفند پارسال خریدها روی دست‌شان ماند و توان اصناف در انبار، نگه‌داری و خرید جدید کاهش یافت، با این وجود کارنامه خوبی از ابتدای شیوع کرونا در ارتباط همکاری با دستگاه بهداشتی کشور و رعایت پروتکل‌ها داشتیم.

وی با اشاره به پیامدهای شیوع کرونا، افزود: به علت محدودیت‌هایی که برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره توسط ستاد پیشگیری از کرونا در نظر گرفته شده بود، مقرر شد به جای برگزاری نمایشگاه‌های معمول بهاره، با همکاری اصناف کشور، نمایشگاهی به وسعت ایران برگزار ‌شود.

این مسئول ادامه داد: این طرح در استان زنجان نیز برگزار و مقرر شده اصنافی که در این طرح مشارکت می‌کنند، فروش خود را با حداقل سود انجام دهند تا خلاء نمایشگاه بهاره برای خانوارها برآورده شود.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: برای اجرای موفق و تداوم این روش، مهم‌ترین عامل جلب اعتماد مردم است و باید نهایت دقت در انتخاب کالاهای کیفی و ارائه تخفیف‌های مناسب و معنی‌دار از سوی اتحادیه‌های ذی‌ربط به واحدهای صنفی تکلیف شده و نظارت‌های دقیق صورت پذیرد.

موسوی یادآور شد: این بهترین فرصت است که امسال در اختیار اصناف قرار گرفته تا با انجام صحیح کار هم به کسب و کار خود در ایام پایانی سال رونق دهند و هم با جلب رضایت مشتریان و ارائه کالاهای کیفی با قیمت‌های مناسب با حداقل سود و در واقع با اجرای بازی برد – برد زمینه تداوم این طرح را در مناسبت‌های آینده طی سال اعم از ماه رمضان، جشنواره‌های تابستانی و پاییزی فراهم کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق