رونمایی 18 طرح مدیریت شهری یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور


رونمایی 18 طرح مدیریت شهری یزد با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور

18 طرح مدیریت شهری در استان یزد با سرمایه ‎گذاری بالغ بر 243 میلیارد ریال در مراسمی به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور رئیس جمهور مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مراسم امروز پنجشنبه چهاردهم اسفندماه در محل سالن ورزشی شهید عاقلی نژادیزد و به صورت همزمان با بهره‌برداری از ۱۰۰۴ طرح شهرداری‌های کشور توسط «حسن روحانی» رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های مدیریت شهری استان یزد با سرمایه‌گذاری ۲۴۳ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال در مساحت ۱۵۰ هزار و ۸۰۵ مترمربع رونمایی شد و زمینه اشتغال ۶۸۰ نفر را فراهم ساخت.

از مهمترین طرح‌های افتتاح شده امروز سالن شهید عاقلی نژاد با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریال، بازپیرایی پارک وحشی بافقی با سرمایه ۲۵ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال، بازارچه صنایع دستی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، فاز اول رودخانه مرکزی یزد با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال، باغ گلکار و زیرگذر آرمان به ترتیب با اعتبار ۱۵ و ۲۰ میلیارد ریال، فاز دوم جاده سلامت و مسیرهای دوچرخه سواری دحمه تا مهراوران و بوعلی سینا با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال بود.

یاداور می‌شود؛ طرح‌های ملی مدیریت شهری که با سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۱۸۱ میلیارد تومان در پنجاه و چهارمین برنامه هفتگی افتتاح جهش تولید به بهرداری رسیده در ۲۷۷ شهر از ۲۹ استان اجرا شده که با بهره برداری از این طرح‌ها برای ۶۷ هزار و ۸۹۹ نفر اشتغال ایجاد شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ثروت هنگفت رئیس سامسونگ اعلام شد/ عکس