روزنامه نگار یزدی عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور شد


روزنامه نگار یزدی عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور شد

فرزاد فیضی فیض آبادی رئیس خانه مبوعات یزد با 47 رای به عنوان عضو شورای مرکزی خانه مطبوعات کشور انتخاب شد.

انتخابات الکترونیکی هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و اعضای اصلی هیات مدیره و بازرسان به ترتیب برای ۳ و یک سال، انتخاب شدند.

در این دوره ۴۲ نفر از اهالی رسانه نامزد شدند که از این تعداد ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های کشور انتخاب شدند.

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با ۵۹ رای و رضا عباس‌زاده با ۵۶ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ساسان شیخی با ۵۷ رای، عزیز اله نظری با ۵۴ رای و فرزاد فیضی فیض آبادی با ۴۷ رای به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند.

در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با ۶۱ رای و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با ۶۷ رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

همچنین حمید سعیدی با ۶۵ رای و حبیب احمدی با ۶۳ رای به عنوان بازرسان هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند.

در این دوره ۱۹۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های کشور از ۲۸ استان کشور، واجد شرایط رای دادن بودند که ۱۶۸ نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به ۸۵.۷ درصد رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی خانه مطبوعات یزد، مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور دیروز چهارشنبه با حضور اعضا و جمعی از اصحاب رسانه و خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی