رییس قوه قضاییه: مبارزه با فساد رکن اصلی توسعه اقتصادی است


رییس قوه قضاییه: مبارزه با فساد رکن اصلی توسعه اقتصادی است

ارومیه-ایرنا- رییس قوه قضاییه گفت: توسعه اقتصادی در پرتو امنیت اقتصادی مبارزه با فساد در این عرصه محقق می شود و باید در این عرصه با همه توان وارد شویم.

حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی روز پنجشنبه در دیدار با نخبگان علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم آذربایجان‌غربی اظهار داشت: هرگونه فساد، سرمایه‌گذاران را دچار تردید می‌کند و باید با جلب افزایش اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی را حفظ کنیم.

وی ادامه داد: حفظ سرمایه اجتماعی برای نظام بسیار مهم است و با حفظ این سرمایه، همه توطئه های دشمن نقش بر آب می شود.

رییس قوه قضاییه گفت: بانک‌های عامل حق تعطیلی واحدهای تولیدی را ندارند و مسوولان استان نیز باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام رییسی با اشاره به اینکه انسجام و وحدت عامل توسعه آذربایجان‌غربی است، بیان کرد: توجه به مسائل کشاورزان این استان نیز در کنار حوزه صنعت باید مورد توجه قرار گیرد تا زنجیره تولید تا توزیع، حفظ و دست دلالان قطع شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه یافتگی در سایه عدالت اجتماعی رخ می‌دهد و عدالت باید مساله مهم و محوری تمام امور باشد، اظهار کرد: نظام اسلامی با فساد و فقر و تبعیض رابطه ندارد و باید حس پویایی و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به خوبی رواج داشته باشد.

وی اظهار داشت: فساد اداری در جامعه ما بسیار خطرناک است و باید دستگاه‌های اداری ما جلوه کارآمدی و گره گشایی مشکلات مردم باشد.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: سلامت اداری مساله محوری است و باید همه نسبت به این مساله احساس مسوولیت کنند و هرگونه ناسلامتی باید با اراده مردم ریشه کن شود و نباید اجازه دهیم فساد در ادارات لانه کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مراکز علمی و حوزوی موفق همراه با نخبگان در استان، نماد همکاری، اخوت و برادری بین مذاهب و ادیان مختلف بوده و امنیت و آرامش در استان ما بی‌نظیر است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی اظهار داشت: زمینه برای ایجاد اختلاف با وجود اقوام مختلف در این استان بسیار است ولی با حضور فعالان فرهنگی و علمی و نخبگان در استان وضعیت عالی داریم.

وی ادامه داد: ما در آرامش کامل به سر می‌بریم و انتظار داریم مسوولان کشوری توجه ویژه به آذربایجان غربی درجهت پیشرفت دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ما با سه کشور همسایه هستیم، استان آذربایجان غربی در برابر هجمه های فرهنگی قرار دارد لذا باید توجه مضاعف هم به حوزه فرهنگی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: حضور شما در قوه قضاییه مایه خیر و برکت بوده و بارقه امید را در دل‌های مردم زنده کرده است.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: حضور رییس قوه قضاییه در آذربایجان‌غربی مقدمه‌ای برای حل مشکلات استان است که باید از این فرصت به بهترین شکل بهره برد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل