آب پاکی سرمربی سرخپوشان روی دست تیم ملی


آب پاکی سرمربی سرخپوشان روی دست تیم ملی

اوله گونار سولسشر هدف منچستریونایتد را کسب سهمیه لیگ قهرمانان توصیف کرد. نوشته آب پاکی سرمربی سرخپوشان روی دست تیم ملی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آب پاکی سرمربی سرخپوشان روی دست تیم ملی

سولسشر: بازیکنان را به تیم های ملی نمی دهیم!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸
آب پاکی سرمربی سرخپوشان روی دست تیم ملی

اوله گونار سولسشر هدف منچستریونایتد را کسب سهمیه لیگ قهرمانان توصیف کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیاطین سرخ در پنج بازی اخیر خود در همه رقابت ها به چهار تساوی بدون گل دست یافته اند و امشب نیز این روند در خانه کریستال پالاس تکرار شد. اوله گونار سولسشر ، سرمربی جوان و نروژی تیم فوتبال یونایتد در پایان بازی اعتراف کرد تیمش امرووز بیش از اندازه توپ لو داده و در امر گلزنی ناموفق ظاهر شده است.

اوله گونار سولسشر گفت:

“ما برای قرار گرفتن در بین چهار تیم اول جدول لیگ برتر مبارزه می کنیم، پس همه مسابقات برای ما دشوار خواهد بود. برای صعود در جدول نیاز به کسب پیروزی داریم و در هر مسابقه ای نیز با ذهنیت کسب سه امتیاز در میدان حاضر می شویم، زیرا می دانیم که برای کسب سهمیه باید امتیاز بگیریم. برای رسیدن به این هدف باید دروازه حریفان را باز کنیم، اما ما امروز بیش از اندازه در مقابل پالاس توپ را از دست می دادیم.

احتمال سفر بازیکنان به تیم های ملی در تعطیلات پیش رو؟ این ما باشگاه ها هستیم که دستمزد بازیکنان را پرداخت می کنیم و آنطور که من از قوانین جدید فیفا متوجه شدم این است که نیازی نیست حتما بازیکنان را در اختیار تیم های ملی قرار دهیم.”

اوله گونار سولسشر گفت:

“پس به نظر من صدور مجوز برای سفر بازیکنان و رفتن به آنها به کشورهای لیست قرمز دشوار خواهد بود. اگر قرار باشد بازیکنان برای حضور در عرصه رقابت های ملی راهی سفر شده و در بازگشت ده روز در شرایط قرنطینه قرار بگیرند، این تصمیمی منطقی نخواهد بود و این موضوع را با خود بازیکنان نیز در میان خواهیم گذاشت.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر