35 واحد صنفی متخلف در خرمشهر تعطیل شدند


35 واحد صنفی متخلف در خرمشهر تعطیل شدند

آبادان - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: 35 واحد صنفی این شهرستان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از 25 بهمن ماه تاکنون تعطیل شدند.

نعیم مقدم روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس بازرسی‌های انجام شده بیشترین تخلف بهداشتی مربوط به اغذیه فروشی‌ها، واحدهای صنفی فروش دخانیات، آجیل و خشکبار بوده ضمن اینکه ۲ باشگاه ورزشی در خرمشهر نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این واحدهای صنفی متخلف مدت ۱۰ روز پلمب هستند و پس از آن با تعهد کتبی مالک و پرداخت جریمه فک پلمب خواهند شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از آغاز طرح تشدید بازرسی ویژه عید نوروز خبر داد و گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی سه گروه بازرسی مشترک طرح تشدید بازرسی و نظارت بر بازار خرمشهر را از امروز تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ آغاز کردند.

مقدم با بیان اینکه بازرسان هشت نهاد در نوبت صبح و ۶ ارگان در نوبت بعد از ظهر بر فعالیت بازارهای خرمشهر نظارت می‌کنند گفت: تمامی واحدهای صنفی در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی ملزم به استفاده از ماسک ، دستکش و مواد ضد عفونی می باشند و در صورت تخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

مقدم از تعطیلی کلیه پاساژها و مجتمع تجاری سرپوشیده خرمشهر خبر داد و گفت: در آستانه عید نوروز و افزایش خرید از سوی مردم ، برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی در بازار تمامی پاساژها و مجتمع های تجاری سرپوشیده در خرمشهر تعطیل شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر از شهروندان خرمشهری خواست ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را با تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند.

هشت هزار واحد صنفی در خرمشهر فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022