اخبار انتظامی استان قزوین


اخبار انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - رئیس پلیس راهور استان قزوین از برخورد کامیون کشنده با خودروی سواری پراید در شهر قزوین وکشته شدن یک نفر در این سانحه خبرداد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، سرهنگ " مهرداد حسن پور " در تشریح این خبر بیان داشت.: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد سانحه رانندگی در شهر "قزوین " چهار راه نسیم شمال، بلافاصله ماموران پلیس راهور برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه کامیون کشنده با یک دستگاه خودروی سواری پراید برخورد که در این سانحه راننده پراید به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.
رئیس پلیس راهور استان قزوین در پایان با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان مربوطه، انحراف به چپ سواری پراید اعلام شده است، از رانندگان خواست، در حین رانندگی همواره سرعت مطمئنه و داشتن هوشیاری کامل را مدنظر قرار دهند.

کشف محموله مرغ زنده در شهرستان البرز
فرماندهی انتظامی شهرستان البرز از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

سرهنگ "بهرام منصوری" با اعلام این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان " البرز "حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در بازرسی از کامیون تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.
فرماندهی انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه برابر دستور قضائی متهم دستگیر شده به همراه مرغ‌ های کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله طیور کشف شده را یک میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ " بهرام منصوری " در پایان با تاکید بر لزوم اخذ مجوز جهت حمل طیور از شهروندان خواست، در صورت اطلاع و مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه، موضوع را از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

کشف بیش از ۱۹ هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در قزوین

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان از کشف بیش از ۱۹ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.
سرهنگ " جعفر تنها "با اعلام این خبر گفت : در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان های " البرز و قزوین " طرح جلوگیری از عرضه مواد محترقه غیر مجاز را به مرحله اجرا در آوردند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی و کشف تعداد ۱۹هزار و ۸۷۳ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این خصوص شدند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قزوین با بیان این که مواد محترقه مکشوفه به همراه متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: هرگونه ایجاد مزاحمت در این خصوص که موجب سلب آسایش وامنیت عمومی شود با برخورد سریع و قاطع ماموران انتظامی همراه خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...