مدیرکل امور اقتصادی یزد ساده سازی فضای کسب و کار را خواستار شد


مدیرکل امور اقتصادی یزد ساده سازی فضای کسب و کار را  خواستار شد

یزد - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد با اشاره به ابلاغ آیین نامه ساده سازی فرایند محیط کسب و کار از سوی شورای عالی اداری کشور خواستار تحقق این امر در استان شد.

به گزارش ایرنا، علی نمازی روز پنجشنبه در نشست نمایندگان دستگاه های عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری استان، وظایف هر دستگاه را در این زمینه یادآور شد و افزود: دستگاه های متولی این بخش باید تلاش کنندد تا این فرایند در استان ساده سازی شود.

وی گفت: ساده سازی فرایند محیط کسب و کار می تواند به بهبود امور، رونق جهش تولید کمک کند.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری یزد هم در این نشست گفت: باید طوری زمینه فراهم شود که هر متقاضی و یا تولید کننده بتواند به سهولت به عرصه کسب و کار ورود پیدا کند.

مصطفی سالاری بر اطلاع رسانی ضوابط و مقررات بهبود محیط کسب و کار تاکید کرد و افزود: باید شرایط الکترونیکی لازم برای تحقق این امر فراهم شود.

نمایندگان سازمان های صنعت، معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست و وزارت امور خارجه در استان نیز در این نشست گزارشی از برنامه های عملیاتی دستگاه متبوع خود در حوزه جهش تولید را ارایه کردند.

شورای عالی اداری آذرماه سال جاری بنا به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد بند ۱۰ ماده ۱۱۵ قانون مدیریت خدمات کشوری به منظور تسهیل و تسریع در ارایه خدمات،‌ ایجاد شفافیت و کاهش فساد در فرایندهای خدمت‌رسانی، طرح «ساده‌سازی مراحل شروع کسب و کار» را تصویب کرد.

بر این اساس باید پس از ارایه تعهد یادشده از سوی متقاضی، بلافاصله مجوز «آغاز فعالیت» صادر شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق