مشکل فضای آموزش و پرورش البرز تخصصی بررسی شد


مشکل فضای آموزش و پرورش البرز تخصصی بررسی شد

کرج - ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: مشکل فضا و تجهیزات آموزشی این استان به منظور هم افزایی ظرفیت های ملی و استانی مورد بررسی تخصصی قرارگرفت.

سالار قاسمی روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: بزودی تفاهم نامه سه جانبه ای برای حل کمبود فضای آموزشی دراین استان فی مابین وزارتخانه آموزش و پرورش، جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و استانداری البرز منعقد می شودکه

این تصمیم درپی نشست تخصصی وزیرآموزش و پرورش و استاندار البرزکه هفته گذشته صورت گرفت، اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه با انعقاد این تفاهم نامه اعتبارات ویژه ای برای شروع پروژه های جدید آموزشی درالبرز تخصیص می یابد،خاطرنشان کرد: اعتبار لازم برای اتمام پروژه های نیمه تمام و در دست اقدام آموزشی نیزپیش بینی می شود.

وی بیان داشت: دراین نشست مشکلات آموزش و پرورش البرز به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای مناسب برای رفع و کاهش آن اتخاذ گردید.

قاسمی تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه در راستای تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت بین استانداری البرز و سازمان مدارس استثنایی کشور برای پیوستن دانش آموزان به سامانه آموزشی شاد از دیگردستاوردهای این نشست تخصصی بود.

وی با بیان اینکه دراین نشست وزیرآموزش و پرورش دستور پیگیری چند ماموریت را صادر کردند، یادآورشد: اکنون اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان البرزدرحال جمع بندی موارد است تا تصمیم گیری لازم اتخاذ گردد.

وی ادامه داد: استان البرز درحوزه سرانه های آموزشی و پرورشی با مشکلات زیادی مواجه است که برطرف شدن آن نیاز به اهتمام جدی مسوولان ملی ، استانی و خیرین دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزتاکید کرد: تامین کلاس های درس یکی ازمطالبات مردمی این استان است زیرا تراکم دانش آموزی البرز بالاتر ازمیانگین کشوری است.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا