79 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان باشتی پرداخت شد


79 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به مددجویان باشتی  پرداخت شد

گچساران - ایرنا - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت گفت:از ابتدای سال جاری تاکنون 79 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای توسعه اشتغال و به صورت وام های موردی به مددجویان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

سید عبدالحمید ولی پور روز پنجشنبه به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای ایجاد ۱۰۲ طرح اشتغالزا به مددجویان کمیته امداد باشت پرداخت شده که منجر به ایجاد ۲۲۰ فرصت شغلی شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون همچنین ۲۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای رفع نیازهای ضروری به ۳۵۱ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باشت همچنین از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک هزینه معیشتی به۲ هزار و۲۰۰ نفر جمعیت زیرپوشش این نهاد در سال جاری خبر داد.

ولی پور ابراز داشت: این میزان هزینه کمک معیشتی براساس جمعیت به صورت ماهانه به خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان پرداخت شده است.

وی کمک هزینه ساخت و تعمیر مسکن به میزان هشت میلیارد و۸۴۰ میلیون را از دیگر خدمات کمیته امداد باشت در سال جاری عنوان کرد و افزود: این اعتبارات به ۱۷۸خانوار نیازمند زیرپوشش پرداخت شده است.

ولی پور ابراز داشت: امسال همچنین سه میلیارد و۱۵۹ میلیون ریال کمک هزینه خدمات بهداشت و درمان به ۵۷۳ مددجوی باشتی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه کاریابی و آموزش از خدمات مهم کمیته امداد باشت در سال جاری بوده است اضافه کرد: این خدمت با سرمایه گذاری۳۱۵ میلیون ریالی برای ۶۳ نفر انجام شده است.

یکهزار و ۵۳۷ خانوار نیازمند زیر پوشش امداد امام خمینی (ره) شهرستان ۲۲ هزار نفری باشت قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!