روحانیون زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند


روحانیون زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند

همدان- ایرنا- رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با تاکید بر اینکه حضور گسترده در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: مبلغان و طلاب با بصیرت افزایی می توانند زمینه مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات را فراهم کنند.

حجت الاسلام "علی مراد کیانی" روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه روحانیان همواره به عنوان راهنمای دینی و اجتماعی مورد توجه و عنایت مردم هستند اظهارداشت: از وظایف مهم طلاب و روحانیت ارتقا بصیرت و آگاهی مردم به ویژه در عرصه انتخابات است.

وی با توصیه به مبلغان و طلاب از آنها خواست: با ترغیب مردم به حضور گسترده در انتخابات، زمینه های خوشحالی دوستداران نظام و دلسردی و یاس مخالفان را به وجود آورند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان در صدد بدبینی و بی اعتماد کردن مردم به نظام هستند از مبلغان دینی انتظار داریم برای خنثی کردن این نقشه دشمن با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و روشنگری، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را زمینه سازی کنند.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه هر چقدر مشارکت مردم بالا برود دشمنان مأیوس تر و نا امیدتر شده و اقتدار نظام بیشتر می‌شود، عنوان کرد: تنوع و تکثر نامزدهای صالح، انقلابی و معتقد به نظام از همه جناح‌های سیاسی می تواند یکی از راهکار موثر برای افزایش میزان مشارکت مردم در عرصه انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه حضور در انتخابات سال آینده در اصل عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر آرمان ها و اهداف شهیدان است، ادامه داد: بدون شک با مشارکت حماسی بالای مردم در تعیین سرنوشت خویش تمامی توطئه های دشمنان نقش بر آب خواهد شد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان یادآور شد: نقش رسانه‌های گروهی و مدیریت فضای مجازی در بخش‌های مختلف برای بسترسازی و توجه مردم و جوانان برای مشارکت در انتخابات آینده، تعیین کننده و یک ضرورت مهم سیاسی و اجتماعی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام کیانی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت های روحانیان، اجرای امر به معروف در جامعه است توصیه کرد: روحانیان و نیز اقشار تاثیرگذار با استفاده از ظرفیت خود، در مساجد و پایگاه های تبلیغی، مردم به خصوص جوانان را برای شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف شرعی، ترغیب و تشویق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات تضمین کننده استقلال، امنیت و اقتدار کشور است و مشارکت حداکثری مردم با تقویت پایه های نظام، قدرت کشور را در بین کشورهای مختلف و در سطح بین المللی ارتقا می دهد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با توصیه به اینکه رای تک تک افراد جامعه در سرنوشت سیاسی کشور تاثیرگذار است، اظهار کرد: همکاری مردم در این میدان سرنوشت‌ساز ضامن اقتدار کشور و شکست اهداف کفرجهانی است.

حجت الاسلام کیانی اضافه کرد: منتخب مردم با رای حداکثری، با دانش به اینکه اکثر مردم حامی او هستند، کار را با قوت و قدرت بیشتری پی می گیرد.

وی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، شورای شهر و روستا، میان دوره ایی مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در خرداد ۱۴۰۰ می‌تواند اعتماد مردم به نظام و قوت قلب و پشتوانه ایی بزرگ برای مسئولان انقلابی باشد.

حجت الاسلام کیانی عنوان کرد: توصیه اکید مقام معظم رهبری در وهله اول حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و سپس انتخاب نامزد اصلح است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان، هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان