جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای کردستان آغاز شد


جشن نیکوکاری در میادین اصلی شهرهای کردستان آغاز شد

سنندج - ایرنا - جمع‌آوری کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در 10 پایگاه‌ مستقر در میادین اصلی شهرهای استان کردستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان روز پنجشنبه در پایگاه اصلی جشن نیکوکاری در سنندج اظهار داشت: هرساله در آستانه عید نوروز و سال نو پایگاه‌های کمک‌های مردمی کمیته امداد امام راحل با هدف کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه همزمان با سراسر کشور در ۱۰ شهرستان استان برپا شده است.

محمدرسول شیخی‌زاده افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» با هدف جذب مشارکت‌های مردمی و کمک خیران برای کمک به تامین مایحتاج نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های تجمعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اضافه کرد: جشن نیکوکاری امسال متفاوت‌تر از سال گذشته است و بیشتر به صورت غیر حضوری است.

شیخی زاده تاکیدکرد: مردم می‌توانند به صورت غیرحضوری و از طریق اپلیکشن‌های تلفن همراه آپ، ثنا، ایوا و سکه کمک‌های خداپسندانه خود را واریز کنند و یا از طریق شماره گیری #۱*۸۸۷۷* و انتخاب استان کمک‌های خود را واریز کنند.

وی یادآورشد: مردم می‌توانند کمک‌های خداپسندانه خود را از طریق شماره حساب بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۷۷۴۳ بنام کمیته امداد کردستان واریز کنند.

سال گذشته مردم نیکوکار استان کردستان ۴۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالا به جشن نیکوکاری کمک کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام