آمادگی بهزیستی قم برای جلب کمک‌های مردمی در آستانه نوروز


آمادگی بهزیستی قم برای جلب کمک‌های مردمی در آستانه نوروز

قم - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قم گفت: در آستانه ورود به سال نو کلیه مراکز بهزیستی در این استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی شهروندان هستند. 

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی بهزیستی قم ،‌مهدی پهلوانی در گفت وگویی با اشاره به آغاز جشن نیکوکاری اظهار داشت: طبق سنتی چندین ساله نیکوکاران و خیرین و همشهریان نوع‌دوست استان با حضور در آسایشگاه‌های معلولین و سالمندان و مراکز بهزیستی شادی‌های خود را با مقیمان این مراکز تقسیم می‌کردند، اما امسال به علت شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت ورود به مراکز بهزیستی امکان حضور و سرکشی به معلولین و سالمندان فراهم نیست.
وی اظهار داشت:‌شهروندان سخاوتمند استان می‌توانند هم‌زمان ایام پایانی سال و شب عید با ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی ما را در تامین اقلام مورد نیاز جامعه هدف اعم از پوشاک ، کفش ، آجیل ، شیرینی ، خواروبار و... یاری نمایند.
پهلوانی یادآورشد: شماره حساب هدایای بهزیستی نزد بانک مرکزی ۴۱۷۶۰۳۴۵۴۱۸۸۶۹۹۹ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۱۸۲۵۸۸ مشارکت‌های مردمی بهزیستی جهت واریز کمک‌های نقدی و شماره تلفن ۰۹۱۰۹۰۷۳۲۰۵ جهت هماهنگی دریافت کمک‌های غیر نقدی درنظر گرفته‌شده است همچنین کلیه مراکز بهزیستی در سطح استان آماده دریافت هدایای غیرنقدی مردم شریف و سخاوتمند هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!