بهترین‌های فوتبال بانوان زنجان جذب سایر استان‌ها شده‌اند


بهترین‌های فوتبال بانوان زنجان جذب سایر استان‌ها شده‌اند

زنجان - ایرنا - دبیر هیات فوتبال استان زنجان، گفت: بهترین‌های فوتبال بانوان این استان به دلیل نبود حمایت مالی، جذب سایر استان‌های کشور شده اند و این امر فروپاشی تیم زنجان را رقم زده است.

مهدی ناصحی، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان زمانی که تیم در لیگ دسته یک بازی می کرد با تلاش مربیان مجرب و وجود بازیکنان خوش فکر و توانمندی چون افسانه چترنور، مهسا کمالی، فاطمه رحمتی، فائزه اصفهانیان، الهام عسگری، حدیث تقی بیگلو، محدثه محمدی و پریسا جعفری، حرف های زیادی برای گفتن در مقابل تیم‌های حریف داشت و در سال ۹۴ با کسب عنوان قهرمانی توانست به لیگ برتر صعود کند.

وی اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان با آمادگی خوب و بالایی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان شرکت کرد و چون حامی مالی مناسب و توانمندی نداشت بنابراین برابر تیم‌های حریف به نتایج ضعیفی دست یافتند و در نهایت پس از ۲ سال مجدد به لیگ دسته یک صعود کردند و در سایه بی توجهی و بی مهری ها، روحیه مربیان و بازیکنان تیم رو به تحلیل گذاشت.

ناصحی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آن زمان هیچ حمایتی از سوی استانداری و مسوولان وقت و شرکت ها و کاخانجات استان از تیم فوتسال بانوان زنجان، صورت نگرفت بنابراین بازیکنان این تیم که چهره ای معروف و شناخته شده بودند با درخواست های صورت گرفته جذب تیم های رقیب شدند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان گفت: تیم فوتسال بانوان این استان در آن دوره طلایی با حمایت ها و تلاش های نادر بلباسی مدیرعامل باشگاه شهرداری زنجان در رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور به مقام قهرمانی دست یافته و به لیگ برتر صعود کرد که این جای تقدیر دارد و زحمات ایشان برای این تیم در کسب جایگاه برتر نادیده گرفته نمی شود.

ناصحی، افزود: اگر حامی مالی مناسب و متولی توانمند پیدا شود و اداره کل ورزش و جوانان و شرکت ها و کارخانجات از تشکیل تیم فوتبال بانوان حمایت ای لازم و کافی را داشته باشند در این صورت می توان بازیکنان جذب شده را مجدد به زنجان بازگرداند.

وی، تصریح کرد: در این میان لازم است از خانم‌ها "پیمان دادلویی، سمانه قلعه مولایی و شبنم قره قشلاقی" که در قهرمانی تیم فوتبال بانوان زنجان در لیگ دسته یک و صعود مقتدرانه به لیگ برتر متحمل تلاش و زحمات فراوان شدند باید یاد کرد که در آن روزها، سرسختانه و در حد وسع و توان و بی هیچ چشمداشتی در کنار تیم بودند.

دبیر هیات فوتبال استان زنجان با بیان اینکه زنجان از وجود یک داور فوتبال زن مجرب و بسیار توانمند برخوردار است، گفت: لیلا آقاجانلو که یکی از داوران ارزشمند لیگ برتر این رشته ورزشی محسوب می شود به عنوان داور وسط بازی های حساس و تعیین کننده ای را قضاوت می کند که این نقطه قوتی برای فوتبال استان است.

ناصحی به بازی خوب و سازنده افسانه چترنور در تیم شهرداری سیرجان، اشاره کرد و افزود: این بازیکن توانمند و پرگل که از یاران ثابت تیم ملی فوتبال بانوان ایران است در حال حاضر خانم گل مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر باشگاه های ایران بوده و یکی از مدعیان اصلی رسیدن به کفش طلا در این رقابت ها است.

وی تصریح کرد: چترنور از ۱۳ سالگی فعالیت خود در این رشته ورزشی را آغاز کرده است و تاکنون نیز در مسابقات مختلف برای تیم فوتبال بانوان زنجان، شهرداری سیرجان و تیم ملی، فخر آفرینی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط