همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا پایان یافت


همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا پایان یافت

کرمانشاه- ایرنا- آیین اختتامیه همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا (ع) در ادبیات روایی روز پنجشنبه (16 اسفند) به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از هشت نفر از برگزیدگان جشنواره که بهترین مقالات را در زمینه ادبیات روایی سیمای امام رضا ارسال کرده بودند تجلیل به عمل آمد.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه با رونمایی از پوستر همایش کار دریافت مقالات علمی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آغاز شد.
مظفر تیموری افزود: فراخوان این همایش علاوه بر انتشار عمومی در اختیار تمام دانشگاه های استان و ادارات نیز قرار گرفت تا کارکنان آن ها بتوانند در آن شرکت کنند.
وی اعلام کرد: ۳۳ مقاله علمی پژوهشی در رابطه با سیمای امام رضا در ادبیات روایی به دبیر خانه جشنواره رسید که در نهایت هشت اثر توسط هیات داوران به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری همایش سیمای امام رضا (ع) یکی از اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که هر سال در استان ها برگزار می شود، گفت: هر استان در یک بخش تخصصی این همایش را برگزار می کند و ما امسال موضوع سیمای امام رضا (ع) در ادبیات روایی را اولویت قرار دادیم.
به گفته تیموری، اواخر اسفند ماه سوژه مورد نظر برای برگزاری همایش سیمای امام رضا (ع) در سال آینده مشخص خواهد شد.
به گزارش ایرنا، در این همایش فرناز حیدری نسب، پریوش زنگنه، و پریسا احمدی به عنوان نفرات اول تا سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

همایش علمی پژوهشی سیمای امام رضا پایان یافت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری