خیران کرمانشاهی بیش از 24 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند


خیران کرمانشاهی بیش از 24 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه خیران نیک اندیشه کرمانشاه از هفته گذشته به استقبال جشن نیکوکاری رفته اند، گفت: نیکوکاران استان تاکنون 24 میلیارد و 200 میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان اهدا کردند.

محسن رخصی روز پنجشنبه به ایرنا افزود: جشن نیکوکاری در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود و خیران کرمانشاهی از هفته های گذشته به استقبال جشن نیکوکاری رفته و شادی پایان سال را با نیازمندان تقسیم کرده اند.

رخصی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» برگزار می شود، افزود: خیران استان کرمانشاه تاکنون بیش از ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری به نیازمندان اهدا کردند که از این میزان ۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان نقد و مابقی به صورت کالا و اجناس به نیازمندان اهدا شده است.

وی ادامه داد: باوجود اینکه جشن نیکوکاری به صورت رسمی از روز چهارشنبه سیزدهم اسفند ماه آغاز شده است اما میزان کمک جمع آوری شده در این جشن مذهبی ملی تاکنون نسبت به جشن نیکوکاری سال گذشته از رشد ۶۹ درصدی برخوردار بوده است.

رخصی در ادامه با اشاره به شرایط کرونایی موجود و عدم برپایی مدارس و کلاس های آموزشی به صورت حضوری، عنوان کرد: زنگ جشن نیکوکاری امسال در سامانه آموزشی شاد و فضای مجازی نواخته می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه افزود: روز پنجشنبه چهاردهم اسفند ماه ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در استان آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن نیکوکاری است.

رخصی تاکید کرد: همچنین در روز جمعه پانزدهم اسفندماه نیز پایگاه های این نهاد در میعادگاه های نماز جمعه مستقر خواهند شد.

او گفت: خیران کرمانشاهی می توانند با مشارکت در جشن نیکوکاری کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ نزد بانک ملی و شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: شماره تلفن ۳۸۲۴۰۷۷۶-۰۸۳ کمیته امداد استان کرمانشاه آماده پاسخگویی به سوالات خیران نیک اندیش و جمع آوری کمک های آنان در جشن نیکوکاری است.

حدود ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری کرمانشاه زیرپوشش کمیته امداد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد