فرسودگی، مهمترین مشکل حوزه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است


فرسودگی، مهمترین مشکل حوزه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان است

بندرعباس- ایرنا- مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مهم‌ترین مشکل ما در حوزه خوابگاهی، فرسودگی خوابگاه‌های دانشجویی از جمله خوابگاه دخترانه ملکی کوثر با ظرفیت 668 نفر است.

رضا سهرابی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت از عملیات احداث خوابگاه شماره دو پردیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به خبرنگاران اظهار داشت: تعداد دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه یک هزار و ۶۶۶ نفر از مجموع سه هزار و ۳۱۰ نفر دانشجوی آن است.

وی تعداد خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه را ۸ خوابگاه عنوان کرد و افزود: از این تعداد دو خوابگاه ملکی و مابقی استیجاری هستند و ضمن اینکه یک خوابگاه متاهلی با ظرفیت ۱۴ واحد در اختیار دانشجویان متاهل قرار دارد.

سهرابی یکی از قدیمی ترین خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه را خوابگاه دخترانه کوثر اعلام کرد و گفت: برای تعمیر اساسی این خوابگاه نیازمند بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار هستیم که مقرر شد ۵۰ درصد از این مبلغ را صندوق رفاه و مابقی را دانشگاه تقبل کند.

وی اضافه کرد: خوابگاه کوثر دارای چهار بلوک است که اکنون عملیات بهسازی دو بلوک با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی آغاز شده و دو بلوک بعدی نیز در دستور کار بازسازی و تعمیر اساسی قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل