ماموریت اصلی مجریان تلویزیون در انتخابات 1400


ماموریت اصلی مجریان تلویزیون در انتخابات 1400

مهر نوشت: حمید شاه آبادی معاون سیما در نخستین نشست مجریان تلویزیون بر لزوم دقت، هوشیاری، تسلط مجریان و اجراهای در شان و تراز رسانه تاکید کرد.

شاه آبادی همچنین با اشاره به در پیش بودن سال جدید و نوروز گفت: نوروز، ایام تغییر و تحول و امیدآفرینی است. به همین دلیل هم طراوت و شادی آفرینی در برنامه‌های این مناسبت، از ماموریت‌های اصلی سیماست و مجریان باید به این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون سیما همچنین با اشاره به انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: از آن جایی که یکی از تاثیرگذارترین قشرها در مدیریت افکار عمومی، مجریان هستند، در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی و بدخواهان به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه در انتخابات پیش رو هستند این انتظار وجود دارد مجریان با هوشیاری، مدیریت و رفتار هماهنگ و منسجم برای جلوگیری از ایجاد چنین فضایی، مردم را برای مشارکت در انتخابات و انتخاب آگاهانه، تشویق و ترغیب کنند.

در این نشست مجریان هم دغدغه‌های خود را در حوزه‌هایی چون آموزش‌های منظم و ارائه منابع به روز، تعامل نزدیک تر مدیران با مجریان، استفاده از تجربیات پیشکسوتان و افراد خبره، امنیت شغلی و حمایت از مجریان، بازنگری در سیاست استفاده از سلبریتی ها به عنوان مجری، تربیت مجریان حوزه کودک، بیان کردند.

۵۸۵۸

کد خبر 1492428

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات