استاندار: معاون اول رئیس جمهوری شنبه به یزد سفر می‌کند


استاندار: معاون اول رئیس جمهوری شنبه به یزد سفر می‌کند

یزد- ایرنا- استاندار یزد از سفر معاون اول رئیس جمهوری به همراه برخی وزرا و مقامات دولتی در روز شنبه به این استان خبرداد.

محمدعلی طالبی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور روز شنبه ۱۶ اسفند در راس هیاتی مرکب از تعدادی از وزرا و مقامات دولتی، مهمان استان یزد هستند.
وی ادامه داد: در جریان این سفر ، ۲ پروژه بزرگ اقتصادی و فرهنگی استان شامل بندرخشک پیشگامان و کتابخانه مرکزی یزد مورد بهره برداری قرار می گیرد. همچنین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با حضور معاون اول رئیس جمهوری و فرمانده اقتصاد مقاومتی کشور تشکیل و در خصوص مسایل اساسی استان بحث و بررسی صورت می گرد.

استاندار یزد اظهار داشت: در این سفر معاون اول رئیس جمهور دیداری با جمعی از منتخبان و نمایندگان اقشار مختلف استان یزد خواهد داشت.
وی تصریح کرد: برخی پروژه های زیربنایی استان از جمله سدهرات در شهرستان خاتم و پروژه های روستایی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح و بازدیدی از نمایشگاه توانمندی روستائیان استان انجام می شود.

کتابخانه مرکزی یزد پس از نزدیک به ۲ دهه از آغاز ساخت این طرح با اختصاص اعتبارات ویژه از سوی دولت تدبیر و امید آماده بهره برداری شده و بندر خشک پیشگامان نیز توسط شرکت تعاونی پیشگامان استان یزد ایجاد شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک