فیلم پلاک 20 در فردیس اکران شد


فیلم پلاک 20 در فردیس اکران شد

کرج - ایرنا - تله فیلم تلویزیونی پلاک 20 از مجموعه هنری « آتش در نیستان» روز پنجشنبه در هشتمین اجلاسیه شهدای فردیس با حضور رییس انجمن هنرمندان ایران اکران شد.

تله فیلم تلویزیونی پلاک۲۰ امروز با حضور دست اندرکاران و بازیگران این فیلم روی پرده سالن فرهنگسرای ولایت اداره ارشاد شهرستان فردیس اکران و همچنین از پوستر این فیلم رونمایی شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس در آیین اکران این فیلم گفت: فیلم پلاک۲۰ با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به تهیه کنندگی محمد شهبازی و نویسندگی و کارگردانی محراب نورزاده به موضوعات زندگی خانواده یکی از شهدای مدافع حرم پرداخته است.

حجت الاسلام حمید رضا ولی زاده افزود: فیلم پلاک ۲۰ روایتگر روزهای پایانی و نحوه شهادت، شخصیت و زندگی یک شهید مدافع حرم است که بازیگرانی چون غلامرضا اصانلو، میترا تبریزی، کامران دهقان ، مرتضی موفق ،سیامک اشعریون، حمید امیدی، علیرضا سلیمانی، معصومه کاظمی، فاطمه اقبالی، الهام رستمی ، هما مکرمی و با معرفی علی کشتکارقاسمی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

ولی زاده گفت: فیلم پلاک ۲۰ در سبک تریال است که در نشستی با حضور روسای ادارات حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و اداره ارشاد فردیس پیشنهاد و تصویب شد.

وی ادامه داد: این اثر بدون بدون صرف هزینه برای مجموعه هنری آتش در نیستان در مدت ۲ سال ساخته شده است.

در این مراسم یاد و خاطره هنرمندان مجموعه هنری آتش در نیستان مرحوم استاد جمشید نجفی ، مرحوم اسماعیل خانمحمدی، مرحوم اصغر بیان و مرحوم علی بابایی گرامی داشته شد.

در این مراسم از بازیگران و دست اندرکاران تله فیلم پلاک ۲۰ با اهدا لوح سپاس قدردانی شد و نشان افتخار خادمین شهدا به حجت الاسلام ولیزاده رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس و رجب بهلولی رییس انجمن هنرمندان ایران اهدا شد.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهرکرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در جا مانده