نماز جمعه در تمامی شهرستان‎‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود


نماز جمعه در تمامی شهرستان‎‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی گفت: نماز جمعه 15 اسفند در تمامی شهرستان‌های این استان شامل 26 شهر برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا، نماز جمعه فردا علاوه بر مرکز استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در سایر شهرستان‌های استان هم اقامه خواهد شد.

وی گفت: تداوم این وضعیت و برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه ارتباط مستقیم با رعایت همه‌جانبه نکات بهداشتی در جامعه دارد و همه ما موظف به رعایت آنها تا ریشه‌کن شدن بیماری هستیم.

مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی تاکید کرد: نمازگزاران ضمن استفاده از ماسک، سجاده و مهر شخصی به همراه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به قدرت سرایت ویروس کرونا، کسانی که علایم بیماری را دارند در منزل استراحت و نمازگزاران در محل نماز جمعه از هر گونه تجمع خودداری کنند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی بیان کرد: همه مکان‌های برگزاری نماز جمعه ضد عفونی می‌شود و نمازگزاران در این زمینه دغدغه‌ای نداشته باشند.

براساس آخرین رنگ‌بندی وضعیت شیوع کرونا در خراسان جنوبی، هشت شهرستان این استان در وضعیت زرد (متوسط خطر) و سه شهرستان در وضعیت آبی (کم خطر) قرار دارد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و ۲۶ شهر این استان محل برپایی نماز جمعه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!