فرماندار سقز: شاد کردن دل نیازمندان فضیلتی بزرگ است


فرماندار سقز: شاد کردن دل نیازمندان فضیلتی بزرگ است

سنندج - ایرنا - فرماندار ویژه سقز گفت: شاد کردن و ارایه خدمات به نیازمندان فضیلتی بزرگ محسوب می‌شود که هدف کمیته امداد امام راحل به عنوان یکی از ماندگارترین نهادهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، کامیل کریمیان روز پنجشنبه در جشن نیوکاری ضمن تبریک سالروز تاسیس کمیته امداد امام خیمنی (ره) و جشن نیوکاری، اظهار داشت: کمیته امداد امام راحل بیشتر از روش‌های الکترونیک و غیر حضوری برای جمع آوری کمک استفاده کرده و نیازمندان واقعی شناسایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این نهاد، عرصه شکوهمند ایثارگری خدمت که خدمات در آن، عبادت واقعی است، اضافه کرد: ویروس کرونا در طول یک سال گذشته بر اقتصاد و معیشت قشر آسیب پذیر، تاثیر منفی گذاشت و خیران زیادی به یاری این قشر آمدند لذا از همه خیران گرانقدر تشکر می کنم.

کریمیان، ضمن تقدیر از خدمات نیروهای این نهاد، خواستار شناسایی دقیق نیازمندان، استفاده بیشتر از روش های الکترونیک و غیر حضوری برای جمع آوری کمک و ارایه خدمات به مراجعه کنندگان و تلاش اصحاب رسانه برای هدایت کمک های مردم به سمت این نهاد شد.

فرماندار ویژه سقز بر ضرورت توانمندسازی، اشتغال زایی مددجویان، ساخت مسکن محرومان و جذب تسهیلات ارزان، تاکید کرد و افزود: کمیته امداد امان خمینی(ره) در این راستا بیشتر تلاش کنند.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)سقز نیز گفت: مقدمات برگزاری جشن نیکوکاری از اول اسفندماه در این نهاد، مهیا و تاکنون مردم نوع دوست سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال به صورت نقد و خرید کالا برای تقدیم به نیازمندان، کمک کرده اند.

غفور عبداللهی با اشاره به اینکه پایگاه های این نهاد، کمک های نقدی و غیر نقدی، مردم خیر را تحویل می گیرند، اضافه کرد: همچنین تا پایان سال کارکنان این نهاد در شیفت صبح و بعدازظهر آماده دریافت هدایا مردم نیکوکار و نوع دوست هستند.

وی به نحوه مشارکت مردم برای کمک به نیازمندان اشاره کرد و افزود: خیران می توانند برای اهدای کمک ها با شماره تماس ۳۶۲۱۹۰۰۰ واحد مشارکت این نهاد تماس بگیرند یا کمک های نقدی را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۱۸۱۶۹ واریز کنند.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟