پمپئو: احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد می‌شوم


پمپئو: احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد می‌شوم

پارسینه: وزیر امور خارجه پیشین آمریکا از نامزد شدن خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ در صورت نامزد نشدن ترامپ خبر داد.

پمپئو: احتمالا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد می‌شوم
مایک پمپئو، وزیر خارجه پیشین آمریکا اعلام کرد در صورتی که دونالد ترامپ نخواهد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ شرکت کند، خودش نامزد خواهد شد.

مایک پمپئو در مصاحبه‌ای تلویزیونی احتمال نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را رد نکرد و گفت در صورتی که دونالد ترامپ تصمیم بگیرد در این انتخابات شرکت نکند، خودش وارد میدان خواهد شد. او اضافه کرد: همیشه برای جنگ آماده است.

پمپئو در پاسخ به مجری فاکس نیوز اظهار کرد: من و شما برای مدت طولانی به طور وحشتناکی بخشی از جنبش محافظه کارانه بوده ایم. هدف من این است که آن را ادامه دهم.

پمپئو از سال ۲۰۱۸ به عنوان وزیر امور خارجه در دوران دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و قبل از آن به عنوان رئیس آژانس اطلاعات مرکزی خدمت کرد.

پیشتر دونالد ترامپ از حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری چهار سال بعد خبر داده و ابراز امیدواری کرده بود که جمهوری خواهان از او حمایت کنند.

در حالی که رسانه‌های جریان اصلی آمریکا پیروزی جو بایدن را در انتخابات سال ۲۰۲۰ پیش بینی می‌کردند، تیم ترامپ با طرح ده‌ها پرونده قضایی ناموفق برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات، خواستار بازشماری آرا شدند. اما این تلاش‌ها بی نتیجه ماند و رئیس جمهور آمریکا جو بایدن در ۲۰ ژانویه سوگند یاد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟