آنتونیو کونته: من مربی بسیار دموکراتیکی هستم و هیچ چیزی را مجانی به کسی نمی دهم


آنتونیو کونته: من مربی بسیار دموکراتیکی هستم و هیچ چیزی را مجانی به کسی نمی دهم

آنتونیو کونته گفت تیمش در موقعیت بسیار خوبی برای کسب اسکودتو است اما رقابت برای حضور در ترکیب اصلی لازم است...

اینتر با پیروزی 2-1 مقابل پارما در پایان هفته بیست و پنجم سری آ، با 6 امتیاز اختلاف نسبت به میلان صدرنشین است و شانس خوبی برای کسب اسکودتو دارد. آنتونیو کونته پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

من قبول ندارم که بازی کثیفی بود (به معنی نتیجه گرایی) زیرا دو گل زدیم و شانس های زیاد دیگری برای گلزنی داشتیم تا برتری خود را بیشتر کنیم. می دانیم پارما همیشه برای ما مشکل ساز شده است. آنها بازیکنان قوی و مربی عالی دارند. آنها سعی می کردند تیم ما را باز کنند و با پاس های عمقی کوتسکا به ما ضربه بزنند. پارما شایسته تحسین است و به نظر من برای ماندن در سری آ همه چیز را دارد. گفتم بازی با جنوا و پارما برای ما آزمایش پختگی است زیرا باید در هر بازی انگیزه خودمان را نشان دهیم؛ نه فقط بازی های بزرگ. می توانستیم آن گل را نخوریم اما به جز گل، فکر نمی کنم هندانوویچ سیو بزرگ دیگری داشت.

در دقیقه آخر بازی، کونته سر اشرف حکیمی را گرفت و با اشتیاق خاصی از خوشحالی فریاد زد:

او در متوقف کردن حرکت حریف عالی کار کرد. بازیکن پارما را پرس کرد تا از منطقه خطر خارج شود و می خواستم با تمام توان به او آفرین بگویم. این بازیکنان هر روز واقعا کار می کنند و یاد می گیرند.

کریستین اریکسن به جای ویدال به بازیکن اصلی تبدیل شده و کونته بازیکنان را برای حضور در ترکیب اصلی به رقابت ترغیب کرد:

فکر می کنم من مربی بسیار دموکراتیکی هستم. بنابراین هیچ چیزی را مجانی به کسی نمی دهم و تا درجه خاصی صبور هستم. ما اول یک تیم داریم و بازیکنان بعد از تیم قرار می گیرند. بنابراین اگر می خواهند با من همراه شوند، باید این را حس کنند. من گروهی اینجا دارم که مشتاق هستند تا برای یکدیگر بجنگند. حکیمی یک مثال است زیرا بارها در حمله است و دفاع را فراموش می کند و بنابراین چند بازی روی نیمکت بود و یاد گرفت. دارمیان مقابل جنوا به جای حکیمی به میدان رفت و به نظر من بهترین بازیکن زمین بود. سانچز امشب به جای لائوتارو بازی کرد و اولین بریس خود را با پیراهن اینتر ثبت کرد.

همانطور که گفتم، سانچز در بهترین فرم است. ما برای او هم صبور بودیم. الکسیس می داند که فقط تلاش سخت او را به فرم خوب می رساند و حالا روملو و لائوتارو می دانند که الکسیس دقیقا پشت سر آنها است. برای ما مهم است چنین شرایطی را به وجود آوریم تا برای ترکیب اصلی رقابت وجود داشته باشد. فراموش نکنید برای یک سال و نیم ما مجبور بودیم فقط با روملو و لائوتارو بازی کنیم و هیچکس دیگری نبود. فصل قبل سباستین اسپوزیتو را داشتیم که الان در سری بی و ونتزیا بازی می کند. در خط حمله هیچوقت انتخابی نداشتم. فقط مجبور بودم دعا کنم و امیدوار باشم کسی مصدوم نشود. حالا انتخاب هایی دارم و این احساس فوق العاده ای است. بازیکنان می دانند که من دموکراتیک هستم و کسی را انتخاب می کنم که شایسته است و همه احساس می کنند که در این پروژه مشارکت دارند.

اینتر 6 امتیاز بیشتر از میلان دارد و فاصله با یوونتوس از این هم بیشتر است. آیا شاگردان کونته اسکودتو را کسب می کنند؟

ما در موقعیت خیلی خوبی هستیم و قطعا نسبت به فصل قبل پیشرفت وسیعی داشته ایم اما همچنین می دانیم که هر بازی یک جنگ است و ممکن است مقابل هر تیمی امتیاز از دست بدهیم. به همین دلیل هرگز نباید هیچ حریفی را دستِ کم بگیریم. می خواهیم بهترین عملکرد را ارائه دهیم و اگر بهترین عملکرد ما به معنی قهرمانی در آخر فصل باشد، بسیار خوشحال و مفتخر خواهیم بود زیرا نشان می دهد که در زمان بسیار کم، پیشرفت بسیار بزرگی کرده ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022