‌نرم‌افزار جدید فیس‌بوک برای کمک به رپرهای جوان!


‌نرم‌افزار جدید فیس‌بوک برای کمک به رپرهای جوان!

ایتنا - این نرم‌افزار که BARS نام دارد به این منظور ایجاد شده است که رپرهای مشتاق بتوانند با استفاده از افکت‌های صوتی و بیت‌های حرفه‌ای این نرم‌افزار به ضبط اشعار خود پرداخته و ویدیوهای خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

بخش R D کمپانی فیس‌بوک به تازگی از نرم‌افزار آزمایشی جدیدی رونمایی کرده است که تمرکز اصلی آن روی کمک به رپرهای تازه کار معطوف شده است.

به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، این نرم‌افزار که BARS نام دارد به این منظور ایجاد شده است که رپرهای مشتاق بتوانند با استفاده از افکت‌های صوتی و بیت‌های حرفه‌ای این نرم‌افزار به ضبط اشعار خود پرداخته و ویدیوهای خود را در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

کاربران این نرم‌افزار جدید می‌توانند بیت‌های مورد علاقه خود را از میان چندین گزینه مختلف انتخاب کنند. همچنین آنها می‌توانند با تایپ بخشی از اشعار خود در BARS از این نرم‌افزار بخواهند که به صورت خودکار قافیه‌های مناسبی را با توجه به شعرهایشان به آنها پیشنهاد بدهد.

این نرم‌افزار دارای فیلترهای صوتی و بصری و قابلیت‌های تنظیم لحن خودکار است و کاربران می‌توانند از آن ویژگی‌ها برای ایجاد یک ترک بی نقص استفاده کنند. همچنین قابلیت دیگری به نام Challenge mode در این نرم‌افزار وجود دارد که کاربران در آن می‌توانند با استفاده از کلمه‌های پیشنهادی به صورت آزادانه رپ خوانی کنند.
‌نرم‌افزار جدید فیس‌بوک برای کمک به رپرهای جوان!

گزارش‌های به دست امده از TechCrunch حاکی از آن است که نرم‌افزار BARS تلاشی است که برای رقابت با شبکه اجتماعی تیک تاک ایجاد شده است اما با این تفاوت که طول ویدیوهایی که می‌توان در آن آپلود کرد 60 ثانیه است. حتی رابط کاربری این نرم‌افزار نیز شباهت زیادی به تیک تاک دارد.

بخش R D کمپانی فیس‌بوک در اواخر سال گذشته میلادی نرم‌افزار آزمایشی دیگری را به نام Collab معرفی کرد که کاربران می‌توانستند با استفاده از آن بدون حضور فیزیکی در گروه موسیقی خود به ساخت آهنگ بپردازند. گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن است که همه گیری ویروس کرونا در ساخت هر دوی این نرم‌افزارها نقش به سزایی داشته است و سازندگان از محدودیت‌های مالی رپر‌های مشتاق و تعطیلی کنسرت‌ها آگاهی داشته اند.

فیس‌بوک در حال حاضر نسخه بتای نرم‌افزار BARS را برای گروهی از کاربران آیفون عرضه کرده است و اولین ویدیو آپلود شده در این شبکه اجتماعی مربوط به گروه سازنده این نرم‌افزار بود. این نرم‌افزار در حال حاضر در اپ استور در دسترس است و علاقه مندان به موسیقی رپ می‌توانند هم اکنون آن را دانلود کرده و نام خود را در لیست انتظار قرار بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج